توضیحات نماینده اصفهان در خصوص ردیف بودجه طرح بن-بروجن

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه بن-بروجن زمانی می‌تواند اجرایی شود که پروژه‌های تونل سوم و بهشت‌آباد آماده بهره‌برداری باشد.

عباس مقتدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص ردیف بودجه پروژه انتقال آب بن-بروجن اظهار کرد: بر اساس مستندات قانونی، محل تأمین پروژه بن-بروجن تونل سوم و بهشت‌آباد است، که هنوز این پروژه‌ها به اتمام نرسیده است. در این راستا بر اساس مصوبات ۹ ماده‌ای مقرر شده است، که انتقال آب در پروژه‌هایی که هنوز منابع آن تأمین نشده‌اند لازم است متوقف شود.

وی افزود: بند سه مصوبات، بیست و چهارمین جلسه شورای عالی آب در سال ۹۵ مقرر کرده است، که طرح‌هایی که هنوز آغاز نشده است و فاقد مجوز هستند و همچنین طرح‌هایی که هنوز تخصیص آب نگرفته‌اند لازم است متوقف شود.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سازمان برنامه و بودجه، وزارت نیرو و کمیسیون تلفیق لازم است توجه ویژه‌ای به قانون داشته باشند و از هرگونه اقدام غیر قانونی در این راستا جلوگیری کنند.

مقتدایی ادامه داد: پروژه بن-بروجن زمانی می‌تواند اجرایی شود که پروژه‌های تونل سوم و بهشت‌آباد آماده بهره‌برداری باشد، بنابراین لازم است بر اساس قانون رفتار کنیم.

کد خبر 542599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.