گربه سیاه دسته دومی، حریف رئال در جام حذفی

قرعه کشی مرحله ۱/۱۶ نهایی جام حذفی اسپانیا انجام شد که رئال حریف آلکویانو شد. مادریدی ها قبلا سابقه حذف از کوپا دل ری را به دست این حریف داشته اند

به گزارش خبرنگار ایمنا، قرعه‌کشی مرحله یک‌شانزدهم نهایی کوپا دل‌ری امروز جمعه ۲۶ آذر برگزار شد و ۳۲ تیم پایانی رقبای خود را شناختند. نکته مهم آن است که ۴ تیم حاضر در سوپرجام اسپانیا از این مرحله به رقابت‌ها اضافه می‌شوند.

از مجموع ۳۲ تیم، ۵ تیم از سطوح سوم و چهارم اسپانیا در این مرحله حضور دارند و آخرین بازماندگان سطوح پایین فوتبال اسپانیا در این مرحله به شمار می‌آیند:

آلکویانو (۳)
اتلتیکوبالئارس (۳)
لینیارس (۳)
رایوماخاداهوندا (۳)
اتلتیکومانچارئال (۴)

با این حال، سیستم به کار رفته در قرعه‌کشی توسط فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) امید هرگونه رویاپردازی بیشتر را برای این تیم‌ها به حداقل رسانده است؛ چرا که طبق برنامه قبلی، ۴ تیم از این ۵ تیم محکوم به رویارویی با قدرت‌های حاضر در سوپرجام شده‌اند!

اتلتیکومانچارئال - بیلبائو
رایوماخاداهوندا - اتلتیکومادرید
آلکویانو - رئال‌مادرید
لینیارس - بارسلونا

تنها مزیت این تیم‌ها، میزبانی آن‌ها از قدرت‌های لالیگایی خواهد بود! آلکویانو فصل قبل در همین مرحله رئال را حذف کرده تا این تیم‌ها، امید خود به شگفتی‌سازی را از دست ندهند.

درباره حریف بارسا در ۱/۱۶ نهایی جام حذفی اسپانیا هم بد نیست بدانید که باشگاه لینارس دپورتیوو در مرحله قبلی با نتیجه ۲-۱ تیم لالیگایی دپورتیوو آلاوز را از پیش رو برداشت و به مرحله ۱/۱۶ نهایی صعود کرد. این تیم هم اکنون در دسته سوم فوتبال اسپانیا حضور دارد و هم گروه بارسای B می‌باشد.

لازم به ذکر است که دیدارهای این مرحله به صورت تک‌بازی و در تاریخ ۵ ژانویه (۱۵ دی) و ۶ ژانویه (۱۶ دی) برگزار خواهند شد.

کد خبر 542558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.