همه باید از دولت حمایت کنیم

امام‌جمعه موقت چادگان با تأکید بر اهمیت جهاد تبیین، گفت: دولت در حال تلاش برای رفع مشکلات کشور است لذا هر شخص با هر نگاه سیاسی اگر به فکر مردم است باید حامی دولت نه چراغ سبز دشمن باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام حسین اسکندری امروز _جمعه ۲۶ آذرماه_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چادگان با بیان اینکه ایام فاطمیه سند حقانیت شیعه است، اظهار کرد: باید جوانان با منش و سیره سیاسی فاطمیه الزهرا (س) بیشتر آشنا شوند.

وی با تأکید بر اهمیت نصب پرچم عزای فاطمیه در سر درب مغازه و منازل و برپایی روضه‌های خانگی و هیئت‌ها، گفت: فاطمه الزهرا (س) برای هدایت شیعه و حفظ دین و ولایت فقیه جانش نثار کرد.

امام‌جمعه موقت چادگان گفت: جایگاه اهل بیت (ع) برای شیعه و سنی مشخص است و خدشه بردار نیست، لذا باید در حفظ وحدت اسلامی تلاش کنیم تا مبادا اختلاف بین شیعه و سنی موجب آتش افروزی شود.

اسکندری با تأکید بر لزوم توجه به جهاد تبیین، گفت: برای مقابله با تبلیغات دشمنان با پیروی از سیره حضرت زینب (س) وقایع سیاسی باید تبیین شود، چون دشمن با فریب کاری موضوعات را در ذهن جوانان غیر واقعی جلوه می‌دهد.

وی افزود: فعالیت‌های دولت سیزدهم را باید با دولت‌های گذشته مقایسه و منصفانه تبیین کنیم، دولت در حال تلاش برای رفع مشکلات کشور است لذا هر کس با هر نگاه سیاسی اگر به فکر مردم است باید حامی دولت باشد.

کد خبر 542489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.