نوآوری و پژوهش، مبنای دوره ششم مدیریت شهری مشهد

شهردار مشهد با تاکید بر اهمیت نوآوری و پژوهش در دوره ششم مدیریت شهری گفت: در بودجه ۱۴۰۱ وظیفه مهمی بر دوش این حوزه قرار داده شده و باید ۱۰ درصد صرفه جویی کنیم که بار اصلی چنین اقداماتی بر دوش فناوری و پژوهش است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید عبدالله ارجائی در رویداد درس آموخته‌های شهری که با حضور اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد، ضمن ابراز امیدواری برای تداوم اینگونه مراسم‌ها، اظهار کرد: در حوزه فناوری و پژوهش، نیازمند بازنگری در یک بازه معقول هستیم.

وی ادامه داد: در بودجه ۱۴۰۱ وظیفه مهمی بر دوش این حوزه قرار داده شده است، باید ۱۰ درصد صرفه جویی کنیم که بار اصلی چنین اقداماتی بر دوش فناوری و پژوهش است.

شهردار مشهد راه‌اندازی کارخانه نوآوری را اقدامی خوب و شایسته دانست و افزود: ما در سال ۱۴۰۱ هزینه‌ای برای کارخانه نوآوری پرداخت نمی‌کنیم و انتظار سودآوری از این فضا را داریم.

وی با تاکید بر اینکه ۱۰۰ فضای اشتراکی دیگر باید به این کارخانه اضافه شود، ادامه داد: سال آینده هر شرکتی که در این فضا وجود دارد یک مشکل مدیریت شهری را در دست بگیرد و در پایان سال خروجی مطلوبی ارائه دهد.

ارجائی ضمن قدردانی از برگزاری این رویداد، تمامی موضوعات مطرح شده در ارائه‌ها را رو به گذشته خواند و گفت: مباحث مطرح شده تماماً دسترنج سال‌های گذشته بود و من از شما می‌خواهم هر سه ماه برنامه‌ای شبیه با رویکرد و ایده‌هایی رو به آینده تشکیل شود تا بتوانیم با خلاقیت و نوآوری عرصه‌های جدیدی را به زائران و مجاوران امام هشتم هدیه کنیم.

به گزارش ایمنا، در پایان این مراسم از پژوهشگران برگزیده تقدیر شد.

کد خبر 542419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.