برنامه‌های فرهنگی کاشان همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان برنامه‌های اجراشده همزمان با برگزاری پانزدهمین نمایشگاه کتاب استانی و اولین نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان در کاشان را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، میثم نمکی به برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده در ایام اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان در کاشان اشاره کرد و گفت: طبق هماهنگی با نهادهای فرهنگی و دانشگاهی شهرستان کاشان و همچنین نهادهای خصوصی و مؤسسه‌های فرهنگی این شهرستان، تعداد ۶ برنامه برای برگزاری در ایام نمایشگاه در نظر گرفته شده که درحال اجرا هستند.

وی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها از روز سه شنبه ۲۳ آذرماه آغاز شده است، افزود: در ایام برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان شاهد برگزاری برنامه‌هایی همچون "نشست هم اندیشی ناشران کاشان" به میزبانی "اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی"، "نشست بررسی راهکارهای افزایش سرانه کتاب و کتابخوانی در شهرستان" به میزبانی "کتابفروشی ساربوک" و "نشست تقدیر از دانش آموزان نویسنده" به میزبانی "اداره آموزش و پرورش کاشان" بودیم.

نمکی عنوان کرد: در روز چهارشنبه ۲۴ آذرماه نیز "نشست نقش میانجی پژوهش به عنوان حلقه مفقوده توسعه فرهنگ و هنر" به میزبانی "مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر کاشان" و رونمایی و معرفی "مجموعه کتاب ۱۰ جلدی عبور و مرور ایمن در شهر کوچک من" به میزبانی فرهنگسرای مهر کاشان، برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان یادآور شد: برنامه‌ها در روز پنجشنبه ۲۵ آذرماه با برگزاری مراسم "رونمایی از کتاب کاشان شناسی در آثار استاد ایرج افشار" به میزبانی "سرای عرفانی کاشان"، پایان خواهد یافت.

به گزاش ایمنا، پانزدهمین نمایشگاه کتاب استانی اصفهان و نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان از ۲۰ تا ۲۸ آذرماه با حضور بیش از ۱۱۰۰ ناشر از سراسر کشور برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند جهت بهره مندی از تخفیف ۴۰ درصدی خرید کتاب با مراجعه به نشانی www.ketab.ir و به صورت ۲۴ ساعته نسبت به مشاهده و سفارش کتاب اقدام نمایند.

کد خبر 542338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.