سریع‌ترین پاوربانک ۱۰۰ واتی جهان در حال تولید است

شرکت Elecjet در حال تولید نوعی پاوربانک است که شارژ آن تنها در ۲۷ دقیقه از صفر به صد می‌رسد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با وجود افزایش ظرفیت باتری گوشی‌های هوشمند، قطعاً پاوربانک‌ها به عنوان یکی از لوازم جانبی بسیار مهم به ویژه برای افراد همیشه در سفر مفید هستند. با اینکه بعضی از گوشی‌های هوشمند اخیراً به فناوری شارژ فوق‌العاده سریع مجهز شده‌اند و حتی گاهی اوقات به ۱۲۰ وات نیز می‌رسند، اما ساعت‌ها طول می‌کشد تا پاوربانک‌ها شارژ شوند.

بنابراین استارت‌آپی به نام Elecjet تصمیم گرفت یک پاوربانک ۱۰۰ واتی تولید کند؛ این محصول ۱۰ هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و شارژ آن تنها در ۲۷ دقیقه از صفر به صد می‌رسد. این اتفاق با استفاده از باتری‌های گرافنی امکان‌پذیر شده است که امکان شارژ ۱۰۰ واتی را فراهم می‌کند. این پاوربانک جدید که Elecjet Apollo Ultra نام دارد بسیار سبک است، به طوری که فقط ۲۳۰ گرم وزن دارد.

شرکت تولید کننده ادعا می‌کند که دمای این محصول هرگز از ۴۳ درجه سانتی‌گراد بیشتر نمی‌شود و در برابر بیش از ۲۵۰۰ چرخه شارژ یا تقریباً هفت سال استفاده روزانه دوام می‌آورد. پاوربانک ذکر شده دارای صفحه نمایش دیجیتال کوچک و زیبایی است که درصد باتری آن را نشان می‌دهد. این محصول می‌تواند چندین دستگاه را به صورت هم‌زمان شارژ کند، حتی می‌توان پاوربانک را حین شارژ کردن دستگاه‌ها نیز شارژ کرد. انتظار می‌رود که عرضه این محصول از ماه آینده آغاز شود.

کد خبر 542293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.