سومین جلد از مجموعه کتاب کُمیک «آدلی معمولی» منتشر شد

سومین جلد از مجموعه کتاب کُمیک استریپ «آدلی معمولی» به نویسندگی و تصویرگری اتیس فرامپتون و ترجمه مریم قنواتی توسط کتاب‌های زرافه دپارتمان کودک‌ و نوجوان انتشارات سیمای‌ شرق روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «آدلی معمولی» نام مجموعه کتاب کُمیک استریپ سه جلدی است که ماجرای زندگی دختری ۱۰ ساله را به تصویر می‌کشد که نیمی از او انسان و نیمی دیگرش جادوگر است. این اثر دوست‌داشتنی با توجه به فضای فانتزی‌، تصاویر و داستان‌پردازی جذابش، قوه تخیل کودکان را تقویت می‌کند.

کتاب‌های کُمیک استریپ یا مصور به آن دسته از کتاب‌هایی گفته می‌شود که به کمک تصویر، گاهی همراه با متن و گاهی بدون متن داستانی را نقل می‌کند. در واقع کتاب مصور ترکیبی از قصه و تصویر است.

خواندن کتاب‌های کُمیک یا تصویری برای کودکان می‌تواند باعث تقویت تخیل و تمرکز شود و مطالعه آن‌ها توسط نوجوانان نیز بسیار لذت‌بخش و پر از هیجان است و کمک می‌کند متفاوت بیاندیشند و داستان‌ها ماندگاری بیشتری در ذهن آن‌ها داشته باشد.

در خلاصه سومین جلد «آدلی معمولی» که در ادامه ماجراهای دو قسمت قبلی آدلی است، آمده است: «او این بار مسابقه تماشا می‌کند و سوار بر جاروی پرنده‌اش دوستانش را از مرگ نجات می‌دهد. در این کتاب آدلی از رازهایی باخبر می‌شود که زندگی خودش و دوستانش را برای همیشه تغییر می‌دهد.»

این مجموعه کتاب کُمیک استریپ در قطع وزیری چاپ شده است و جلد سوم آن در ۱۲۸ صفحه برای کودکان گروه سنی «ب و ج» توسط کتاب‌های زرافه دپارتمان کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق منتشر شده است.

جلد اول و دوم این اثر به دلیل استقبال مخاطبان امسال به چاپ دوم رسیده است و علاوه بر نسخه فیزیکی امکان مطالعه آن‌ها به صورت الکترونیکی نیز از طریق پلتفرم‌های کتابخوان وجود دارد.

اُتیس فرامپتون، نویسنده و تصویرگر مجموعه کتاب «آدلی معمولی» از هنرمندان شناخته شده آمریکایی است. وی این مجموعه پرطرفدار را برای نخستین بار در سال ۲۰۱۴ نوشته و تصویرسازی کرده است. از جمله ویژگی‌های کتاب‌های او همراه شدن داستان‌های ماجراجویانه و پرهیجان با تصاویر خلاقانه و عجیب و غریب است که همین موضوع باعث شده است نوجوانان بسیاری از مخاطبان آن باشند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب‌های زرافه با پخش "مداد آبی" به شماره ۰۲۱۸۸۳۵۶۴۳۶ تماس بگیرند. همچنین این انتشارات برای سهولت در دسترسی به آثار این نشر امکان دانلود کتاب‌های خود را به صورت الکترونیکی از طریق پلتفرم‌های کتابخوان فراهم کرده است.

کد خبر 542286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.