سپاهان یک _ همیاری صفر/ برد خفیف در روز فرصت سوزی سپاهانی‌ها

تیم فوتبال زنان سپاهان در هفته ششم لیگ برتر مقابل همیاری آذربایجان غربی با نتیحه یک بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز پنجشنبه - ۲۵ آذر ماه - در هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان، تیم سپاهان در ورزشگاه صفاییه میزبان تیم همیاری آذربایجان غربی بود. این دیدار از ساعت ۱۳ آغاز شد.

ترکیب تیم سپاهان: مینا نافعی، فاطمه پسندیده، کوثر عنبری، میترا نظری، سارا ظهرابی‌نیا، زهرا پور حیدری، شقایق روز بهان، مریم رهیده، فاطمه عادلی، هاجر دباغی، مرضیه نیکخواه

ترکیب تیم همیاری: سپیده یونسی زاده، هانیه محمدی، مهناز شاه‌مرادی، مهسا حسن زاده، فائزه مدنی، ستاره عبدالهی، سوینچ سلیمانی، آرزو غیبی، سمیه حکیمی، مریم اباذری، سودا حسن زاده

نیمه اول

از ابتدای بازی حملات سپاهان روی دروازه همیاری فشار آورد و بالاخره در دقیقه ۲۴ با شوت هاجر دباغ تیم سپاهان به گل رسید و نتیجه ۱ بر صفر شد. در ادامه سپاهان سعی کرد تا مجدد به گل برسد و همیاری نیز گل تساوی را برند اما نیمه اول با همان گل به اتمام رسید.

نیمه دوم

در این نیمه بیشتر بازی در زمین همیاری دنبال شد و سپاهان حملاتی بر روی دروازه میهمان انجام داد اما نتیجه‌ای نداشت. همیاری نیز در این نیمه یک موقعیت داشت که از دست داد. در ۴۵ دقیقه این نیمه توپی از خط دروازه‌ها رد نشد و بازی با نتیجه ۱ بر صفر و برتری سپاهان به پایان رسید.

کد خبر 542274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.