۱۶ هزار دیدار و ارتباط تلفنی با ایثارگران کرمانشاهی در سال جاری انجام شده است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت:خادمان شهدا توانستند از طریق ارتباط تلفنی و انجام دیدارهای محدود در منازل این عزیزان به همراه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تا حد زیادی در جبران این مشکل فائق آمده و در این راستا تعداد ۱۵ هزار و ۹۸۰ دیدار را در طی این ۹ ماه به انجام رساندند.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام هادی عسگری با تجلیل از فداکاری و ایثارگری خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان کرمانشاه، از انجام قریب به ۱۶ هزار دیدار و سرکشی و ارتباط تلفنی با جامعه ایثارگری استان در طی ۹ ماهه گذشته سال خبر داد و اظهار کرد: دیدار و سرکشی از جامعه ایثارگری استان از جمله اقدامات بسیار مهم این نهاد مقدس است که در قالب «طرح سپاس» و به منظور تکریم و تجلیل از این عزیزان صورت می‌پذیرد و در طی دو سال اخیر با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا این دیدارها با مشکلاتی مواجه شد و همکاران ما نیز با محدودیت‌هایی در این زمینه روبرو شدند.

وی خاطرنشان کرد: اما علیرغم این وضعیت کرونایی و شرایط سخت حاکم بر جامعه، خادمان شهدا توانستند از طریق ارتباط تلفنی و انجام دیدارهای محدود در منازل این عزیزان به همراه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تا حد زیادی در جبران این مشکل فائق آمده و در این راستا تعداد ۱۵ هزار و ۹۸۰ دیدار را در طی این ۹ ماه به انجام رساندند که تعداد شش هزار و ۵۸۹ مورد آن به صورت ملاقات عمومی مسئولان بنیاد با ایثارگران، تعداد پنج هزار و ۸۰۸ مورد آن نیز به صورت ارتباط تلفنی و مابقی را به صورت دیدار و تکریم حضوری در منازل جامعه هدف به انجام رسانده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: در بخش مشاوره فردی، گروهی و تلفنی از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر سه هزار و ۵۷۵ مورد مشاوره با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر استان به عمل آمده است.

حجت‌الاسلام عسگری با قدردانی از زحمات و تلاش‌های خادمان شهدا در تکریم جامعه ایثارگری، تصریح کرد: در بخش مشاوره مددکاری بنیاد نیز همکاران ما توانستند تعداد سه هزار و ۲۴۹ مورد مددکاری فردی و دو هزار و ۲۰ مورد آموزش حضوری و غیرحضوری طی جلسات متعددی با این عزیزان ایثارگر به انجام رسانند. طی ۹ ماهه سال جاری تعداد ۸۰۰ مورد ملاقات با ایثارگران توسط مدیرکل بنیاد استان کرمانشاه انجام شده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 542242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.