اهتمام ویژه برای پرداخت حقوق مربیان وجود دارد

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در بازدید از معاونت آموزش، پژوهش و فناوری گفت: اهتمام ویژه برای پرداخت حقوق مربیان وجود دارد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ محمدحسن قوسیان‌مقدم در این بازدید ضمن تبریک هفته پژوهش به پرسنل این معاونت گفت: در این معاونت باید سعی شود محتوای علمی و آموزشی به‌روز و دقیق باشد.

به مناسبت هفته پژوهش دبیرکل جمعیت هلال‌احمر به همراه رئیس سازمان امداد و نجات از معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر بازدید کرد.

قوسیان‌مقدم ادامه داد: برخی از موضوعات شبه‌علم در خصوص نوع و نحوه پناه گیری در جامعه مطرح می‌شود که این معاونت می‌تواند نقش مهمی در اطلاع‌رسانی و آموزش دقیق در جامعه را ایفا کند.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر افزود: حقوق مربیان باید به‌موقع پرداخت شود، در حال حاضر این آمادگی وجود دارد تا حق‌التدریس مربیان را پس از دریافت گزارش به‌صورت ماهانه پرداخت کرد.

سخنگوی جمعیت هلال‌احمر در پایان گفت: باید تدبیری اندیشیده شود تا برای همکارانی که صاحب تألیف هستند امتیازاتی از قبیل افزایش حقوق و رتبه در نظر گرفته شود تا انگیزه‌ای برای بالا بردن روحیه پژوهش در سطح کارکنان جمعیت باشد. هفته پژوهش و فناوری ۱۴۰۰ با شعار «پژوهش و فناوری؛ پشتیبان تولید» از ۲۰ تا ۲۶ آذرماه ادامه دارد.

کد خبر 542235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.