رئیس‌جمهور جمعه به یزد سفر می‌کند

استاندار یزد گفت: رئیس‌جمهور روز جمعه ۲۶ آذرماه در دوازدهمین سفر استانی خود به همراه برخی از وزاری دولت سیزدهم به استان یزد سفر می کند.

به گزارش ایمنا، مهران فاطمی دقایقی پیش در نشست خبری فوق العاده اظهار کرد: آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور جمعه ۲۶ آذرماه در دوازدهمین سفر استانی خود به همراه برخی از وزرای هیئت دولت سیزدهم به استان یزد سفر می‌کند.

وی با بیان این‌که سفرهای استانی رئیس جمهور با رویکرد جدید در دولت سیزدهم انجام می‌شود، افزود: در این سفر یک روزه وزیر کشور، وزاری آموزش و پرورش، میراث فرهنگی و صنایع دستی، جهاد کشاورزی آیت الله رئیسی را همراهی می‌کنند تا از نزدیک در جریان مشکلات قرار گیرند.

استاندار یزد گفت: بازدید از برخی طرح‌های در دستور کار استان و همچنین بازدید کاملاً سرزده که توسط نهاد ریاست جمهوری برنامه‌ریزی شده از جمله برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به استان یزد است.

فاطمی با بیان این‌که دولت سیزدهم حتی جمعه‌ها را برای کار غنیمت شمرده است، تصریح کرد: دیدار با اقشار مختلف جامعه بخش دوم سفر رئیس جمهور در استان یزد است.

وی خاطرنشان کرد: معاونین ۲۹ وزیر و سازمانهای کشوری در این سفر رئیس جمهور را همراهی کرده و نسبت به دریافت مطالبات مردم اقدام خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: صدا اقشار مختلف انقلابی، گردشگری، اقتصادی، آموزشی، فرهنگی در نشست‌های مختلف پیام خود را به گوش رئیس جمهور خواهند رساند و تلاش ما بر این است که نشست رئیس جمور بدون جناح بندی افراد حضور خواهند داشت.

استاندار یزد برگزاری جلسه شورای اداری با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان را بخش سوم سفر آیت الله رئیسی در استان یزد دانست و بیان کرد: در این جلسه مصوباتی که از قبل بررسی‌های کارشناسی آنها انجام شده است در قالب مصوبات سفر جمع بندی و ارائه می‌شود.

فاطمی برگزاری نشست خبری را از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به استان یزد عنوان و خاطرنشان کرد: شورای اداری شهرستان‌ها با حضور وزاری مختلف برگزار می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اهمیت راه اندازی سامانه ۱۱۱ برای ارتباط با رئیس جمهور، گفت: عموم مردم می‌توانند از طریق این سامانه مطالب خود را با رئیس جمهور در میان گذاشته و نسبت به پیگیری مطالبات خود اقدام کند.

منبع: فارس

کد خبر 542230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.