نظرکارشناسان داوری در خصوص صحنه های مشکوک دیدار پیکان و پرسپولیس

دو کارشناس مطرح داوری کشور به بررسی دقیق صحنه‌های مشکوک دیدار امشب پیکان و پرسپولیس پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز چهارشنبه _۲۴ آبان ماه_ تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۶ در ورزشگاه دستگرد رو در روی پیکان قرار گرفت که با نتیجه سه بر یک این تیم را شکست داد. داوری این دیدار بر عهده سیدرضا مهدوی برعهده بود که قضاوت خوبی داشت. صحنه‌های بحث بر انگیز و مشکوک این مسابقه توسط نوذر رودنیل و حیدر سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا بررسی شده که در ادامه می‌خوانید:

پنالتی پیکان

در دقیقه ۷۹ توپی توسط بازیکن پیکان روی دروازه پرسپولیس رساده شد که لک به هوا پرید و با یک دست توپ را زد و با دست دیگر به بازیکن پیکان ضربه زد که داور اعلام پنالتی کرد و کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس نسبت به تصمیم او اعتراض کردند.

رودنیل: سید جلال حسینی روی اعتراض شدیدی که برای پنالتی داشت باید اخطار می‌گرفت. پنالتی که برای پیکان گرفته شد درست بود زیرا لک با یک دست توپ و با دست دیگر بازیکن پیکان را زد.

سلیمانی: پنالتی پیکان درست بود زیرا لک وقتی به هوا بلند شد با دست چپ بازیکن پیکان را مورد اثابت قرار داد و با دست راست توپ را دفع کرد. کارت‌های زردی که بعد از اعتراض به بازیکنان داده شد درست بود.

عملکرد کلی تیم داوری

رودنیل: دقیقه ۳۵ در محوطه جریمه پرسپولیس ادامه بازی درست و مشکل خاصی نبود. دقیقه ۶۹ عبدی خطایی روی نادری انجام داد که باید اخطار می‌گرفت و هفت دقیقه وقت اضافه درست بود. توپ، چمن و نور سفید بودند که نمی‌شد تشخیص داد توپ کجا است و توپ‌های مسابقات انتخابی اروپا سفید یک دست سفید نیست.

سلیمانی: مهدوی قضاوت خوبی داشت، دقیقه ۱۳ روی محوطه جریمه مداخله کرد و توپ به داور برخورد کرد و به دلیل اینکه توپ در ادامه به مهاجم پیکان رسید دیگر نیازی به درابال نبود و موقعیت از پیکان گرفته شد که داوران باید مراقب این موارد باشند.

وی ادامه داد: گل اول پرسپولیس درست بود، توپ به دست مدافع تیم پیکان برخورد کرد ولی به خاطر اینکه وارد دروازه شد، داور آوانتاژ داد و گل را پذیرفت ولی اگر توپ گل نمی‌شد علاوه بر اعلام پنالتی بازیکن پیکان هم باید اخراج می‌شد.

کد خبر 542228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.