نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان تمدید شد

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان که از بیستم آذرماه آغاز شده است به مدت دو روز دیگر تمدید شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس هماهنگی‌های انجام‌شده، نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان (اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان) تا روز یک‌شنبه _بیست‌وهشتم آذرماه ۱۴۰۰_ تمدید شد.

بیش از ۱۱۰۰ ناشر از سراسر کشور در اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان حضور دارند که از این تعداد ۵۰ ناشر اصفهانی هستند. همچنین حدود ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی برای اولین نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان پیش‌بینی شده است که در هر شهرستان به صورت فیزیکی در حال اجرا است.

بر اساس اقدامات صورت گرفته، ارسال مرسولات پستی اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان برای خریداران رایگان خواهد بود و هزینه ارسال توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ناشران تأمین می‌شود.

در نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان کتاب‌ها با تخفیف ۴۰ درصدی ارائه می‌شود و در صورت اتمام یارانه نمایشگاه، مردم می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را با ۲۰ درصد تخفیف خریداری کنند. همچنین خریداران می‌توانند با دریافت بُن کتاب از تخفیفات در نظر گرفته شده بهره‌مند شوند.

پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان (اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان) از بیستم آذرماه شروع شده است و تا بیست‌وهشتم آذرماه ١۴٠٠ ادامه خواهد داشت. ساعت بازدید و خرید در اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان به صورت ۲۴ ساعته بوده و علاقه‌مندان اصفهانی برای ثبت نام بن کتاب، بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

کد خبر 542145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.