سپاهان ضد فوتبال بازی نکرد/ دفاع خوبی که گل نخورد، یک تاکتیک محسوب می‌شود

پیشکسوت استقلال گفت: انتقاد سازنده که به استقلال کمک کند ایرادی ندارد، اما بعضی افراد می‌خواهند مجیدی نباشد یا مسائل حاشیه‌ای درست کنند که برای تیم خوب نیست. این روزها باید کمک کنیم تا استقلال در آرامش باشد و حاشیه‌ای برای این تیم درست نشود زیرا فضای مجازی به اندازه کافی حاشیه ایجاد می‌کند.

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با بازی استقلال و سپاهان اظهار کرد: بازی خوبی بود. سپاهان تیم با مهره‌ای است که بازی خوبی ارائه داد ولی استقلال از موقعیتی که داشت بهترین استفاده را کرد، به گل رسید و با دفاع خوبی که دارد، از این گل دفاع کرد. استقلال با این برد صدرنشین لیگ برتر فوتبال شد.

وی ادامه داد: یکسری انتقاد می‌کنند که چرا استقلال فوتبال زیبایی ارائه نمی‌دهد. همین افراد اگر استقلال ببازد و بازی خوبی داشته باشد، می‌گویند چرا باخت و به نظر من استقلال هوشمندانه بازی کرد.

هر سال از دفاع استقلال ایراد می‌گرفتم ولی امسال عملکرد خوبی دارند

کارشناس فوتبال در جواب به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه قبل از بازی صحبت‌هایی مبنی بر دفاعی بازی کردن استقلال و هجومی بازی کردن سپاهان بود، آیا در بازی این اتفاق رخ داد؟ تصریح کرد: فوتبال همین است. سپاهان تیم کمی نیست و بازیکنان خوبی دارد. بازیکنان استقلال تفکرات کادر فنی را در زمین پیاده کردند و به سه امتیاز رسیدند. نمی‌شود گفت این تیم تدافعی بازی کرده است. بازیکنان این تیم روی دفاع تمرکز داشتند و دفاع خوبی که گل نخورد، یک تاکتیک محسوب می‌شود. هر سال از دفاع استقلال ایراد می‌گرفتم ولی امسال عملکرد خوبی دارند و تا اینجای فصل تنها دو گل دریافت کرده‌اند.

سپاهان ضد فوتبال بازی نکرد/ دفاع خوبی که گل نخورد، یک تاکتیک محسوب می شود

نوری اضافه کرد: سیاوش یزدانی، مرادمند، حسین زاده و سلمانی بازیکنان تأثیر گذار استقلال در بازی با سپاهان هستند ولی وقتی تیمی بازی را پیروز می‌شود نشان دهنده کار خوب همه بازیکنان است.

برخی می‌خواهند مجیدی نباشد

وی در خصوص نبود وریا غفوری، خاطر نشان کرد: وریا غفوری در بازی با صنعت نفت آبادان بهترین بازیکن بود که آسیب دید و بازی با سپاهان و پیکان را از دست داد. غفوری جز بازیکنان تأثیر گذار استقلال است که نبود او حس می‌شود.

سپاهان ضد فوتبال بازی نکرد/ دفاع خوبی که گل نخورد، یک تاکتیک محسوب می شود

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه انتقاد با تخریب فرق می‌کند، گفت: انتقاد سازنده که به استقلال کمک کند ایرادی ندارد، اما بعضی افراد می‌خواهند مجیدی نباشد یا مسائل حاشیه‌ای درست کنند که برای تیم خوب نیست. این روزها باید کمک کنیم تا استقلال در آرامش باشد و حاشیه‌ای برای این تیم درست نشود زیرا فضای مجازی به اندازه کافی حاشیه ایجاد می‌کند. تیمی با بازیکنان خوب داریم که مدعی قهرمانی هستند فقط خود بازیکنان باید تلاش کنند و بهتر از این بازی کنند زیرا شایسته بازی بهتر هستند.

گل‌گهر و آلومینیوم ممکن است پایین بیایند ولی سپاهان شخصیت دارد!

نوری در رابطه با عملکرد سپاهان، اظهار کرد: به سپاهان تبریک می‌گویم زیرا بازیکنان و کادر فنی این تیم با وجود اینکه باختند، کوچک‌ترین مسئله حاشیه‌ای ایجاد نکردند و تیم با شخصیتی هستند. این تیم بازیکنان خوبی دارد و مانند استقلال مدعی قهرمانی است که روز گذشته ضد فوتبال بازی نکردند و فوتبال خوبی ارائه دادند. این سپاهان در بازی‌های بعد نتایج خوبی کسب می‌کند.

سپاهان ضد فوتبال بازی نکرد/ دفاع خوبی که گل نخورد، یک تاکتیک محسوب می شود

وی افزود: مسابقات ادامه دارد و نیم فصل دوم را هم داریم. تیم‌هایی مثل آلومینیوم و گل گهر که بالای جدول هستند، امکان دارد افت کنند و پایین بیایند ولی سپاهان شخصیت دارد و می‌تواند بالای جدول بماند. در بازی با استقلال چیزی از ارزش‌های سپاهان کم نشد و آینده این تیم خوب است.

سپاهان باید به محرم فرصت دهد

پیشکسوت استقلال با اشاره به اینکه محرم نویدکیا در زمان بازی جزو بازیکنان خوب و با اخلاق بود، تصریح کرد: در حال حاضر نویدکیا به عنوان سرمربی سپاهان در بازی با استقلال حاشیه‌ای درست نکرد و با شخصیت است که آینده خوبی دارد و باشگاه سپاهان باید به این مربی جوان فرصت دهد تا تیم را به روزهای خوب برگرداند.

سپاهان ضد فوتبال بازی نکرد/ دفاع خوبی که گل نخورد، یک تاکتیک محسوب می شود

نوری در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه، خاطرنشان کرد: در همه جای دنیا دیگر هواداران به ورزشگاه می‌آیند اما در ایران هنوز امکان پذیر نیست. اگر پول حرفه‌ای می‌گیریم و ادعای حرفه‌ای بودن داریم، باید تفکرات و زیر ساخت‌های حرفه‌ای هم داشته باشیم.

کد خبر 542048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.