۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
واکنش ژاوی به جذب هالند

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، معتقد است که هیچ چیز درباره حضور ارلینگ هالند در این تیم نهایی نشده است.

به گزارش ایمنا، بارسلونا شب گذشته در دیداری دوستانه در مارادونا کاپ به مصاف بوکا جونیورز رفت و در ضربات پنالتی مقابل این تیم شکست خورد.

در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال حضور ارلینگ هالند در لالیگا به گوش می‌رسد. مینو رایولا، مدیربرنامه این بازیکن، چند روز قبل درباره احتمال جدایی او از بورسیا دورتموند در پایان فصل جاری صحبت کرده و بارسلونا و رئال مادرید را جز مقاصد احتمالی او دانست.

دیدار خوان لاپورتا و رایولا در تورین که گفته می‌شود با صحبت‌های بسیاری درباره هالند هم همراه بوده باعث شد که بسیاری از هواداران بارسا به حضور این ستاره نروژی در تیم‌شان امیدوار شوند.

با این حال به نظر نمی‌رسد که ژاوی چندان از این اتفاق مطمئن باشد. او پس از شکست برابر بوکاجونیورز گفت: «هر حرفی که زده می‌شود صرفاً فرضی است. بارسلونا باید از شرایط بازار مطلع باشد و درست است که ما به تجدید نیرو احتیاج داریم اما باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

واکنش ژاوی به جذب هالند

دنی آلوز تا پیش از ژانویه نمی‌تواند در دیدارهای رسمی بارسا را همراهی کند اما در بازی شب گذشته به میدان رفت و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت.

ژاوی در این باره اظهار داشت: «او بسیار خوب بود و ما پیش از این هم چنین چیزی را از او دیده بودیم. او می‌تواند قدرت بسیاری در حمله و دفاع به ما ببخشد. او همچنان می‌تواند با پاس‌های آخری که ارسال می‌کند برای ما تعیین کننده باشد، بنابراین کمک بسیاری به ما خواهد کرد.»

شکست برابر بوکاجونیورز چندان باعث ناراحتی این مربی جوان کاتالان نشده و او درباره این بازی گفت: «نتیجه در این بازی اهمیت زیادی نداشت. ما شاهد اتفاقات مثبتی چون بازگشت آلوز و نمایش خوب بازیکنان جوان بودیم. سعی کردیم پست چند بازیکن را عوض کنیم و فکر می‌کنم این آزمایش خوب و مثبتی بود. بازیکنان جوان شخصیت‌شان را نشان دادند.»

منبع: ورزش سه

کد خبر 542030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.