عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۳ آذرماه

در این بسته خبری از افزایش ۲ میلیارد تومانی درآمد شهرداری زیراب تا تشکیل کمیته چراغ راهنمایی بیرجند و آزادسازی حریم جاده‌ای ورودی شهرقدس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

انتخاب شهردار جدید املش

پس از گذشت بیش از سه ماه ناصر رنجبر با کسب چهار رأی موافق از مجموع پنج عضو شورای شهر به عنوان شهردار جدید املش انتخاب شد.

آزادسازی حریم جاده‌ای ورودی شهر قدس

با توجه به پیگیری‌های اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری و اخذ مجوزهای لازم از مراجع قضائی، صبح امروز معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قدس با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل استان تهران، سازمان مدیریت پسماند شهرداری و نیروی انتظامی نسبت به تخریب و آزادسازی تصرفات در حریم جاده‌ای شهر قدس در کمربندی جاده اندیشه اقدام کردند.

اجرای بستر سازی پارکینگ دهکده طبیعت قزوین

رضا کیماسی، سرپرست سازمان عمران شهرداری قزوین گفت: با توجه به توریستی بودن دهکده طبیعت در باراجین و کمبود تأمین پارک جهت خودروها در محوطه دهکده‌ی طبیعت با هماهنگی این مجموعه و سازمان عمران آماده سازی پارکینگ خودرو در محوطه‌ی دهکده به این سازمان محول شد.

گواهی مدیریت سبز ادارات شهرداری ساری

عباس غفوری، سرپرست سازمان پسماند شهرداری ساری گفت: طرح مدیریت سبز یکی از موضوعات مهم به‌ویژه در بخش محیط‌زیست شهری محسوب می‌شود که این طرح با جدیت در ادارات کل استان و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در حال پیگیری است.

افزایش ۲ میلیارد تومانی درآمد شهرداری زیراب

سعید قلی‌نژاد، شهردار زیراب از کاهش ۳۰ درصدی صدور پروانه ساختمانی و افزایش ۲ میلیارد تومانی درآمد شهرداری زیراب خبر داد.

تشکیل کمیته چراغ راهنمایی بیرجند

معاونت عمران و حمل و نقل ترافیک شهرداری بیرجند به منظور هماهنگی و تصمیم گیری در خصوص آغاز بهره برداری و اولویت بندی توسعه چراغ راهنمایی در شهر بیرجند، کمیته چراغ راهنمایی تشکیل داد.

راه اندازی سامانه شفافیت در شهرداری خرمشهر

عبدالامیر کمایی، شهردار خرمشهر از راه اندازی سامانه شفافیت قراردادهای شهرداری خرمشهر خبر داد و گفت: سامانه شفافیت شهرداری خرمشهر برای نخستین بار در طول تاریخ شهرداری خرمشهر، فعال و راه اندازی شد تا مردم با مراجعه به این سامانه تمامی قراردادهای کلان شهرداری را اعم از مناقصه و مزایده با جزئیات کامل و بدون محدودیت مشاهده کنند.

انتصاب سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری شهرکرد

مجید احمدی به عنوان سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد معرفی و از زحمات سید اکبر نوربخش رضایی تجلیل به عمل آمد.

پخش ۴۲ هزار تن آسفالت در معابر زنجان

علیرضا انصاری، سرپرست معاونت عمرانی و امور زیربنایی شهرداری زنجان، گفت: تخریب آسفالت توسط شرکت‌های خدمات‌رسان انجام می‌شود و ترمیم آسفالت توسط آن‌ها از کیفیت لازم برخوردار نیست.

کد خبر 541917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.