عنایتی:ذوب آهن تیم با هویتی است/برخی بیش از اندازه به بازی ما با پرسپولیس پرداخته اند!

سرمربی هوادار گفت:مطمئناً بازی سختی را برابر ذوب آهن داریم. این تیم یکی از تیم‌هایی است که ریشه دار بوده و دارای هویت در سطح فوتبال اصفهان و کشور است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامرضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار برابر ذوب آهن اظهار کرد: خیلی خوشحالم که یک بار دیگر به اصفهان آمدم. در مورد بازی باید بگویم دیدار مهمی برای هر دوتیم شاهد هستیم. مطمئناً بازی سختی را برابر ذوب آهن داریم. این تیم یکی از تیم‌هایی است که ریشه دار بوده و دارای هویت در سطح فوتبال اصفهان و کشور است.

وی ادامه داد: تمام کارهایی که باید بعد از بازی با پرسپولیس انجام می‌دادیم را به نحو احسن عمل کرده‌ایم. روزهای بازی بسیار به هم نزدیک است و نمی‌توانستیم کار تاکتیکی زیادی انجام دهیم. تنها باید از لحاظ روحی روانی و بدنی برای این دیدار تلاش می‌کردیم که همگی انجام شده‌اند.

سرمربی تیم هوادار تصریح کرد: بسیار مصمم هستیم که بازی خوبی را انجام دهیم البته مقداری مصدومیت‌های بازیکنانمان در این چند هفته اخیر مقداری به ما ضربه زد و حتی چهار پنج بازیکن تأثیر گذارمان را در اختیار نداریم اما تلاشمان را می‌کنیم که بازی خوبی را انجام دهیم و تمام توانمان را به کار بگیرم.
عنایتی افزود: با توجه به فوتبالی که تیم هوادار انجام می‌دهد و نتایجی که کسب کرده‌ایم انتظاراتمان را برآورده نمی‌کند و امیدوارم فردا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی بگیریم.
وی با اشاره به مصدومان و محرومان این بازی گفت: قاضی، شجاعیان، باقری، ستاری مصدومان ما هستند. اما بازیکنان جایگزین قطعاً کیفیت فنی بالایی دارند و تلاش می‌کنیم که با همه وجود بازی کنیم و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی هوادار با اشاره به گل دوم تیمش برابر پرسپولیس خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد دوستان خیلی بیش از اندازه به این موضوع می‌پردازند. هیچکدام از آنها گل دوم پرسپولیس را مورد بحث قرار نمی‌دهند در حالی که در شرایط خطا به ثمر رسید و سه امتیاز ما را به یک امتیاز تبدیل کرد. این همه جار و جنجال عجیب است. در حالی که باید حق را به حق دار بدهیم. این همه مظلوم نمایی دیگر بس است. همه زحمت می‌کشند و دوست دارند نتایج آن را ببینند. تیم پرسپولیس هواداران زیادی دارد اما این دلیل نمی‌شود حق هوادار ضایع شود.

وی افزود: واقعاً دوست ندارم از شرایط داوری صحبت کنم. اما می‌خواهیم که در شرایط مساوی به رقابت بپردازیم و هر تیمی حق دارد بتواند نتیجه بگیرد و مورد دیگری در این خصوص دخیل نباشد.

کد خبر 541898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.