به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی سازمان پایانههای مسافربری شهرداری قزوین، علی محمدحسینی اظهار کرد: این اقدام با همکاری اداره کتابخانههای عمومی قزوین و مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان انجام شده است.
وی افزود: کافه کتاب بر اساس نیاز مسافران و ترویج فرهنگ کتابخوانی احداث شده است که خوشبختانه مسافران استقبال خوبی از کافه کتاب در دوران قبل از کرونا داشتند.
مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری قزوین ادامه داد: با آمدن ویروس کرونا به طور تدریجی تعداد مسافران در پایانهها و استفاده از حملونقل عمومی کم شد که اکنون با واکسیناسیون خوشبختانه شرایط کم کم به حالت عادی باز میگردد و استقبال از کتاب و کتابخوانی نیز بهتر شده است.
محمدحسینی گفت: کافه کتاب این مجموعه در راستای ترویج فرهنگ کتاب خوانی و استفاده از زمان برای مطالعه کتاب راه اندازی شده است.
نظر شما