«کارگاه مقدماتی ویرایش» با حضور مهدی قنواتی

همزمان با برگزاری اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان، خانه کتاب و ادبیات ایران با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان «کارگاه مقدماتی ویرایش» را با تدریس مهدی قنواتی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همزمان با برگزاری اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان، خانه کتاب و ادبیات ایران با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان کارگاه‌های آموزشی را به صورت رایگان بر بستر اسکای روم برگزار کرده است.
«کارگاه مقدماتی ویرایش» با تدریس مهدی قنواتی در روزهای سه‌شنبه _۲۳ آذرماه ۱۴۰۰_ و پنج‌شنبه _۲۵ آذرماه ۱۴۰۰_ از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ به صورت برخط برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این کارگاه به نشانی https://www.skyroom.online/ch/khaneketab/khaneketab74 مراجعه کنند؛ همچنین این کارگاه از طریق صفحه آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی khaneketab@ نیز قابل مشاهده است.
به گزارش ایمنا، پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان (اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان) از بیستم آذرماه شروع شده است و تا بیست‌وششم آذرماه ١۴٠٠ به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان اصفهانی برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.
کد خبر 541847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.