برگزاری برنامه‌های محله محور فرهنگی با تعامل شهرداری‌های مناطق

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در محلات شهر بندرعباس نیازمند حمایت شهرداری مناطق هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حامد رضوانی در نشستی با مدیر منطقه چهار شهرداری بندرعباس از اعلام آمادگی این سازمان در جهت تعامل بیشتر با این شهرداری خبر داد و اظهار کرد: برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی در محلات شهر بندرعباس نیازمند حمایت شهرداری مناطق هستیم.

وی با اشاره به برنامه‌های این سازمان در فرهنگسراهای محلات شهر بندرعباس افزود: در سال جاری با رویکرد جدید، برنامه‌های آموزشی در موضوع‌های مختلف در فرهنگسراهای شهر اجرا شد که به گفته شهروندان در آموزش شهروندی و در محلات بسیار تأثیرگذار بوده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: باید در جشن‌ها و برنامه‌هایی که توسط دستگاه‌های مختلف در سطح شهر و به ویژه محلات اجرا می‌شود بسته فرهنگی آموزشی شهروندی نیز ارائه شود.

رضوانی از فعال شدن کمیته فرهنگ شهروندی در این سازمان خبر داد و گفت: با فعال شدن این کمیته و تعامل بیشتر شهرداری، این سازمان قادر به اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بیشتری در جهت رشد فرهنگی شهروندی و کاهش معضلات اجتماعی خواهد بود.

علی پاسلار مدیر منطقه چهار شهرداری بندرعباس نیز با اشاره به تخریب اموال عمومی و امکانات شهری بر لزوم ترویج فرهنگ شهروندی در جهت کاهش هزینه‌های شهرداری تاکید و اظهار کرد: توسعه شهر بدون مشارکت شهروندان امکانپذیر نیست، بنابراین لازم است شهروندان را در طرح‌ها و برنامه شهری مشارکت داد.

وی با تاکید بر افزایش تعاملات این دو دستگاه ابراز امیدواری کرد: در فصل جدید همکاری شهرداری منطقه چهار و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شاهد حرکات سازنده‌ای در جهت رفاه و رضایت‌مندی شهروندان باشیم.

کد خبر 541801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.