کارمندان، مالک اشتر زمان باشید

شهید "علی برات سیفی" در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: «کارمندان عزیز شما هر کدامتان مالک‌اشتر زمان امیرالمؤمنین هستید. جهادگران بزرگوار...» متن کامل بخش سوم وصیت‌نامه این شهید بزرگوار را در نوید شاهد بخوانید.

به گزارش ایمنا، «شهید» شاهد شهود عرفانی شده و نقش خوبی‌ها را در چهار فصل گیتی نمایان کرده است. او چشم ستارگان آسمان را روشن و ققنوس هشت جنت در هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشوده و فرشتگان را نوازشگر روح ناب خود کرده است.

رهبر فرزانه انقلاب، بارها در بیاناتشان به این نکته اشاره داشته‌اند که «وصیت نامه شهدا را بخوانید…» این توصیه در کلام گهربار حضرت امام خمینی (ره) نیز دیده می‌شود. در این مجال فرصتی دست داده تا مروری داشته باشیم بر گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهدا:

«وصیت‌نامه شهید "علی برات سیفی»

کارمندان دولت، ارگان‌های عزیز، ارتشیان گرامی، کارگران زحمت کش بزرگوار، زارعین معظم، محصلین عزیز، خواهران حزب الهی و مادران مهربان و قهرمان‌پرور در قبال جمهوری اسلامی و خون شهیدان نسبت به جریانات روز مسؤلند. مسؤلند جلوی هر گونه کاری که خلاف جمهوری اسلامی و اسلام می‌باشد ایستادگی نمائید.

کارمندان عزیز شما هر کدامتان مالک‌اشتر زمان امیرالمؤمنین هستید. جهادگران بزرگوار واقعاً نقش ابوالفضل را در یاری نمودن به رزمندگان ایفا نمودید. کمیته‌ها شما ریشه انقلاب را میخکوب کردید. ارتشی‌ها به ما با ایثارگری‌هایتان ثابت کردید، ارتش اسلامی و انقلابی هستید.

کارگران ای کسانی که نانتان پاکیزه‌ترین نان‌ها و نیت شما بهترین نیت‌هاست و ای کشاورزان که نسبت جبهه با کمکتان با محصولاتتان بزرگترین خدمت را ایفا می نمائید. محصلین عزیز که امید آینده اسلام و جهان به شما است تیزهوشانه و با زیرکی هم درس بخوانید و هم مواظب اجانب باشید.

ای مادران آب دهندگان درخت اسلام زیرا اگر آب (هدایت اسلامی) شما نبود که فرزندانتان را این چنین فدای اسلام کنید اسلام را خفه کرده بودند. اگر همه شما به نفع همدیگر برای یاری برادر مؤمن و مستضعف کار کنید پیروزید.

هیچ قدرتی نمی‌تواند جلوی شما را بگیرد و محاصره اقتصادی کنند، بنی‌صدر بتراشد، میگ ها بیاورند سوپراتاندار بیاورند، خلیج فارس را ببندند به گفته رهبر محبوب هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و به آنها خواهیم گفت ایران پر از بسیجی است و آنقدر در عقیده و ایمان راسخ هستیم اگر نان هم نداشته باشیم، کمربندهایمان را آنقدر محکم می‌کنیم تا از گرسنگی نمیریم.

هان ای جنایتکاران به شما ثابت شد که مکر و حیله‌هایتان کاری از پیش نمی‌برد. ملت بیدار و هوشیار ما تمام توطئه‌هایتان را به خودتان برمی‌گردانند. زمانی که در خواب خرگوشی نان فرو رفته بودید در نیمه‌های شب باغبان پیر (امام) ما توسط نماز شبش که مشغول آب دادن گل‌ها و درختان (کودک و جوان ما) بودند. دیر از خواب بیدار شدید که سرتان را از قبر امامان (به حول و قوه الهی) سرازیر کرده بود.

زمانی بیدار شدید ای علف‌های هرز، که باغبان گل‌ها را به وقت ثمر رسانیده بود و درختی که به وقت ثمر رسیده است دیگر علف هرز کاری نمی‌تواند بکند و حالا امت ما بچه‌هایشان که در پانزده سال قبل نوگل بهاری تازه روییده بودند حالا گلی شده‌اند که ثمر می‌دهند. هرگز توطئه‌های شما به آنها ضربه نمی‌تواند بزند. علف‌های هرز که به درخت تنومند و سرثمر که نمی‌تواند ضرری برساند. کوردلان، کران، لالان بیدار شوید که لب پرتگاهی هستید و در سقوط دائم العمرید.

شماها که قصد ضربه زدن به این نظام جمهوری اسلامی را دارید واقعاً اسفل‌السافلین هستید در آن زمان که باغبان یکی بود. به گفته خبرنگاری که در شب ورود امام به ایران تنها امام بودند که نماز شب را در هواپیما اقامه کردند اما حالا به نصرت رب‌العالمین و پشتکار و بی خوابی باغبان عزیز در این شب‌ها یکی به میلیون‌ها نماز شب خوان تبدیل شده است.

کد خبر 541797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.