طراحی پنل پشتی شیائومی ۱۲ اولترا فاش شد

اخیرا رندرهایی از گوشی شیائومی ۱۲ اولترا منتشر شده است که نشان می‌دهد دوربین آن با چینش غیر عادی در پنل پشتی تعبیه شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا پیش از این با چینش دوربین غیر عادی عرضه شد که از یک طرف به طرف دیگر کشیده شده است، جانشین این گوشی که ۱۲ اولترا نام دارد، پیشوند "می" را در ابتدای نام گوشی ندارد. با توجه به رندرهای منتشر شده از گوشی جدید شرکت شیائومی نشان می‌دهد که ظاهر غیرمتعارفی دارد.

رندرهای مفهومی سه بعدی گوشی شیائومی ۱۲ اولترا نشان می‌دهد که دوربین اصلی و دوربین فوق عریض این گوشی در مرکز و سمت چپ و لنز پریسکوپ تله فوتو در قسمت پایین چیدمان قرار دارد. دوربین چهارم نیز بالای مرکز تعبیه شده است که احتمالاً حسگر ToF یا تله فوتو باشد. به احتمال بسیار زیاد یک فلاش LED و حسگر نور و سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) نیز آن‌ها را همراهی خواهد کرد.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت تولید کننده دوربین لایکا همکاری خود را با شرکت شیائومی آغاز کرده است، بنابراین امکان عرضه گوشی ۱۲ اولترا با لوگو سازنده دوربین وجود خواهد داشت. البته هنوز شرکت لایکا این موضوع را تأیید نکرده است، اما این اتفاق غیر عادی نیست.

کد خبر 541768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.