اولین تبلت وان پلاس چه زمانی معرفی می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که اولین تبلت وان پلاس احتمالا نیمه اول سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گزارش منتشر شده در جولای ۲۰۲۱ حاکی از این بود که شرکت وان پلاس در حال تولید اولین تبلت خود است که وان پلاس پد نام دارد. به احتمال تعداد بسیار زیادی از این محصول ابتدا در چین و در نیمه اول سال ۲۰۲۲ میلادی در هند عرضه خواهد شد. این محصول با سری وان پلاس ۱۰ که در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد، رونمایی نمی‌شود و زمان معرفی آن متفاوت است.

به نظر می‌رسد که شرکت وان پلاس پنج ژانویه ۲۰۲۲ میلادی رویدادی برگزار خواهد کرد و گوشی‌های هوشمند وان پلاس ۱۰ و وان پلاس ۱۰ پرو را به نمایش خواهد گذاشت، اما اولین تبلت این شرکت در رویداد ذکر شده رونمایی نخواهد شد. هنوز اطلاعات خاصی در مورد اولین تبلت شرکت وان پلاس منتشر نشده است و ممکن است در روزهای آینده ویژگی‌های آن مشخص شود.

با توجه به شایعات منتشر شده، گوشی‌های وان پلاس ۱۰ و وان پلاس ۱۰ پرو به تراشه اسنپدراگون هشت نسل یک مجهز خواهند شد که جدیدترین و قدرتمندترین تراشه کوالکام در نظر گرفته شده است. گوشی هوشمند وان پلاس ۱۰ پرو احتمالاً در دو نسخه مجهز به هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد که انرژی مورد نیاز این محصول از طریق یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود.

کد خبر 541761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.