فداکاری یک جوان جان پیرمرد اصفهانی را نجات داد

پسر جوان اصفهانی با فداکاری در صحنه تصادف جان یک پیرمرد را نجات داد.

به گزارش ایمنا، کلیپی هشت ثانیه‌ای از سوختن یک پراید در اصفهان در فضای مجازی دست به دست می‌شود. خودروی پراید در جریان یک تصادف دچار آتش سوزی شده و راننده میانسال در خودرو حبس شده بود.

همان موقع جوانی کم شنوا که در تصادف خودرویش آسیب دیده بود، به دل آتش زد تا پیرمرد را نجات دهد و شاید اگر فداکاری این پسر جوان نبود حالا راننده پراید جان خود را از دست داده بود.

مادر رامین درباره جزئیات این تصادف گفت: «پنجشنبه ساعت هفت صبح پسرم در حال رانندگی بود که راننده یک تاکسی برای سوار کردن مسافر روی ترمز زد. همین باعث شد خودروی پراید که پشت سر این تاکسی بود ترمز کرده و یک‌دفعه ماشین پسرم با پراید برخورد کرد.

پسرم من کم شنواست اما چون از سمعک استفاده می‌کند صدای نشتی گاز را شنیده بود و سریع از ماشین پیاده شد تا به راننده خودروی پراید کمک کند. اما درب کنار راننده قفل شده بود. رامین به سرعت از پشت ماشین دویده بود تا درب کنار کمک راننده را باز کند که همان موقع خودرو آتش گرفته بود.

پسرم راننده را که یک آقای حدوداً ۷۰ ساله بود را از در سمت شاگرد پیاده کرد اما هر دو دچار سوختگی شدند. دست و صورت رامین ۲۵ ساله دچار سوختگی شده اما حال عمومی او و راننده پراید خوب است.

وی در پایان گفت: پسرم شجاعت داشت که دست به این کار زد و از اینکه جان پیرمرد را نجات داد خوشحالم.

منبع: رکنا

کد خبر 541737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.