ترکیب احتمالی استقلال برابر سپاهان

شاگردان مجیدی در هفته دهم لیگ برتر امروز (سه شنبه) به مصاف سپاهان خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های استقلال و سپاهان امروز _سه‌شنبه، ۲۳ آذرماه_ از ساعت ۱۶ و در هفته دهم از بیست و یکمین دوره لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد. این دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که شاگردان فرهاد مجیدی هفته گذشته برابر پیکان برد پرگلی تجربه کردند و از طرف دیگر شاگردان محرم نویدکیا با برد خفیف برابر صنعت نفت آبادان پا به این مسابقه می‌گذارند. قطعاً مصاف دو تیم سپاهان و استقلال برای جدی‌تر کردن کورس قهرمانی خود و حضور در صدر جدول بسیار حساس خواهد بود و باید دید چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

در ادامه قصد داریم ترکیب احتمالی آبی‌پوشان در این دیدار حساس را بررسی کنیم:

حسینی درون دروازه

گلر استقلال در این دیدار، به احتمال فراوان سیدحسین حسینی است. در این لیگ شاهد رقابت تنگاتنگی بین حسینی و رضایی برای قرار گرفتن در چارچوب دروازه بودیم اما برخلاف تصور، مظاهری جزو بازیکنان فیکس بازی نیست و دلیل دور ماندن وی از ترکیب مشخص نشده است.

سه مدافع همیشگی

به نظر می‌رسد در خط دفاعی، مجیدی عارف آقاسی را همچنان جانشین مرادمند می‌کند تا او در کنار یزدانی و دانشگر بازی کند. به نظر می‌رسد مجیدی هنوز هم به بازی با سه دفاع اعتقاد دارد.

کمربند میانی استقلال

احتمال می‌رود در وسط میدان، سبحان خاقانی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده و جعفر سلمانی نفرات مجیدی برای این مسابقه باشند؛ این در حالی است بازیکنانی همچون آرش رضاوند و وریا غفوری غایبان قطعی در این دیدار خواهند بود.

ژستد در کنار یامگا

احتمالاً کوین یامگا و رودی ژستد، بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی برای قرار گرفتن در خط حمله باشند. ارسلان مطهری و امین قاسمی‌نژاد نیز می‌توانند به عنوان جانشین مهاجمان استقلال به ترکیب آبی‌پوشان اضافه شوند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر سپاهان

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، عارف آقاسی، سیاوش یزدانی، سبحان خاقانی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده، جعفر سلمانی، کوین یامگا و رودی ژستد.

کد خبر 541719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.