شهردار: «یان چشمه» آبی برای فضای سبز ندارد

شهردار یان‌چشمه گفت: در حال حاضر توسعه فضای سبز در دستور کار مدیریت شهری نیست و تنها استفاده از گونه‌های کم‌آب‌بر مدنظر بوده است زیرا در شرایط خشکسالی قرار داریم.

عبدالرضا نصیریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه هیچ آبی برای فضای سبز یان‌چشمه در نظر گرفته نشده است، اظهار کرد: این شهر دارای حدود یک هکتار فضای سبز بوده که تابستان امسال با تانکر آب‌رسانی شد.

وی تصریح کرد: در فصل آبیاری سال آتی نیز برنامه‌ای برای تأمین آب داریم تا فضای سبز آسیبی نبیند؛ در حال حاضر توسعه فضای سبز در دستور کار نیست و تنها استفاده از گونه‌های کم‌آب‌بر مدنظر بوده زیرا در شرایط خشکسالی قرار داریم و شهرستان بن که شهر یان‌چشمه هم از شهرهای این شهرستان است از سال‌های گذشته برای تأمین آب شرب مشکل دارد.

شهردار یان‌چشمه با بیان اینکه امسال فضای سبز شهر آسیبی ندیده و خشک نشده است، گفت: یکی از سیاست‌های شهرداری‌ها استفاده از پساب فاضلاب برای فضای سبز است اما اکنون این شهر شبکه فاضلاب ندارد. در این راستا طرح مطالعاتی جداسازی آب شرب از فضای سبز در دستور کار است اما باید ابتدا سیستم فاضلاب راه‌اندازی شود، اکنون مردم چاه جذبی دارند و این چاه‌ها توسط بخش خصوصی تخلیه می‌شود.

کد خبر 541716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.