لزوم استفاده از ظرفیت اساتید و دانشجویان صاحب نظر در راستای رفع مشکلات شهری

شهردار اهواز در جمع دانشجویان دانشگاه شهید چمران گفت: از ظرفیت اساتید و دانشجویان صاحب نظر در راستای رفع مشکلات شهری استفاده می شود

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا امینی بعد از ظهر یکشنبه _۲۲ آذر ۱۴۰۰_ در جلسه هم اندیشی با دانشجویان دانشگاه شهید چمران اظهار کرد: اگر مانند یک تیم مشترک، انسجام و همدلی داشته باشیم، می‌توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

وی در خصوص بحث مطالبات شهرداری‌ها از بابت عوارض آلایندگی افزود: با پیگیری مطالبات شهرداری از بخش آلایندگی، بخش اعظمی از مسائل مالی شهرداری را رفع و رجوع می‌کنیم که اگر این مهم انجام شود علاوه بر پرداخت تمام بدهی شهرداری به پیمانکاران و کارکنان، سهم بسیار مناسبی برای توسعه شهر و اجرای طرح‌های عمرانی باقی می‌ماند.

شهردار اهواز با اشاره به سکونتگاه‌های غیررسمی در اهواز گفت: بخش زیادی از شهر اهواز در اثر سو مدیریت دچار محرومیت و کم برخورداری از امکانات شهری شده که در ادوار گذشته اتفاق افتاده و به آن نگاه عدالت محور شده است و از آنجایی که اهواز از نظر جمعیت هشتمین کلانشهر و از نظر وسعت سومین شهر ایران محسوب می‌شود، با عدالت محوری و نظم بیشتری در حاشیه شهر، از افزایش مشکلات جلوگیری می‌کنیم.

امینی در ادامه در خصوص فساد ستیزی در بخش اجرایی مدیریت شهری توضیح داد: مبارزه با بی عدالتی، تبعیض و فساد خط قرمز ما در مدیریت شهری است بنابراین شرط اساسی خدمت، پاک دستی است که همواره مورد توجه ماست.

وی در بحث شفافیت در خصوص صدور پروانه‌های ساختمانی تاکید کرد: به منظور جلوگیری از افزایش بهای هزینه تخلفات ساختمانی با تدوین قوانین و شرایط قانونی تا حد امکان منطبق با شرایط قانونی به نحوی پیش می‌رویم که صرفه اقتصادی برای بروز تخلفات ساختمانی را به حداقل ممکن برسانیم.

در پایان این جلسه شهردار اهواز خاطرنشان کرد: شهرداری اهواز برای ارتقا کیفیت زندگی مردم آماده دریافت نقطه نظرات اساتید و دانشجویان خوش فکر، سالم و متعهد است تا با استفاده از هم فکری و خرد جمعی برای رسیدن به شهری در خور شأن مردم اهواز گام اساسی برداریم.

کد خبر 541699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.