"حافظه پنهان" را در گالری اکنون ببینید

نمایشگاهی از آثار نقاشی "الهه معتمدی مقدم" با عنوان "حافظه پنهان" در گالری اکنون برگزار می‌شود.

الهه معتمدی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقاشی‌های من با موضوع "حافظه پنهان" شکل گرفت که بر این اساس برخی ایده‌ها، فضاهای کاری، روزمرگی‌ها و کتاب‌هایی که خواندم، همچنین افکار درونیِ من و جست‌وجوهایی که کردم باعث شد بتوانم آن‌ها را به صورت تصویر خلق کنم.

وی ادامه داد: این نمایشگاه سبب شد تا افکار و ایده‌هایم را بیان کنم تا مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

"حافظه پنهان" را در گالری اکنون ببینید

این هنرمند گفت: دلیل انتخاب عنوان حافظه پنهان برای این نمایشگاه، افکار درونی من است که همیشه در پسِ ذهنم وجود دارد، زیرا همیشه در تنهایی‌هایم افکار و دغدغه‌هایی دارم و در قالب مطالعه، دیدن و نقاشی‌کردن، آن‌ها را جست‌وجو می‌کنم.

معتمدی‌مقدم اضافه کرد: در نمایشگاه حافظه پنهان تعداد ۱۵ اثر ارائه شده است که همگی با تکنیک میکس مدیا (ترکیب مواد) خلق شده‌اند. این نمایشگاه حاصل تجربه‌های خلاقانه من بوده است که در یک سال اخیر با استفاده از خمیر مرکب، اِپوکسی و سرامیک بر روی تخته سه لایه کار کرده‌ام.

"حافظه پنهان" را در گالری اکنون ببینید

به گزارش ایمنا، الهه معتمدی‌مقدم متولد سال ۱۳۶۶ و دانش‌آموخته کارشناسی شیمی است که حدود ۶ سال است در رشته هنرهای تجسمی فعالیت دارد. اولین حضور نمایشگاهی وی شرکت در نمایشگاه "قسمتی از همه چیز" بود که به صورت گروهی در حوزه هنری استان اصفهان برگزار شد و "حافظه پنهان" دومین نمایشگاه معتمدی‌مقدم است که به‌صورت انفرادی در گالری اکنون در حال برگزاری است.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه "حافظه پنهان" می‌توانند تا ۲۵ آذرماه ساعت ۱۷ تا ۲۰ به گالری اکنون واقع در اصفهان، خیابان خاقانی، کوچه افشین (۱۴)، بن بست حریر، پلاک ۹ مراجعه کنند.

کد خبر 541622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.