وقایع اصفهان در کمیسیون امور داخلی کشور بررسی می‌شود

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از ادامه بررسی وقایع اصفهان با رویکرد چرایی وقوع این اتفاقات در جلسات آتی این کمیسیون خبر داد.

روح‌الله نجابت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص نشست روز گذشته کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اظهار کرد: نشست روز گذشته با دو دستور کار تشکیل و برگزار شد، بررسی وقایع اصفهان و آسیب شناسی از منظر امنیتی با حضور مسئولان ذی‌ربط اطلاعاتی و امنیتی انجام شد.

وی افزود: ضمن استماع گزارش دستگاه‌های ذی‌ربط، نمایندگان نظرات و نکات خود را گفتند و مقرر شد در اولین فرصت، جلسه‌ای دیگر تشکیل شود تا ابعاد و موضوعات مربوطه با رویکرد آسیب شناسی و چرایی وقوع اتفاقات در یک بازه تاریخی با حضور مسئولانی از وزارت نیرو و استان اصفهان صورت گیرد تا جمع‌بندی، دقیق‌تر باشد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس ادامه داد: ادامه بررسی اصلاح قانون انتخابات شوراها در دستور کار قرار گرفت. درباره موضوع ترکیب هیأت نظارت بحث شد و طی رأی‌گیری مقرر شد موضوع با رویکرد جدا شدن وظیفه نظارت از مجلس بر انتخابات شوراها به مرکز پژوهش‌ها ارجاع و پس از جمع‌بندی نتیجه پژوهش به کمیسیون ارائه شود، تا تصمیم‌گیری کمیسیون با نگاه دقیق صورت گیرد.

کد خبر 541617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.