لزوم تدوین برنامه توسعه غیردولتی ۵ ساله برای شهرها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان گفت:می‌توان یک برنامه توسعه غیر دولتی چهار یا پنج ساله را در شهرها و روستاها تدوین و اجرایی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر نفری امروز _دوشنبه ۲۲ آذرماه_ در نخستین اجلاس رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان اصفهان با محوریت «اشتغال، گردشگری و صنعت کشاورزی»، اظهار کرد: شهرها و روستاها بدون وجود شوراها به سامان نمی‌رسد به شرط آنکه همواره اعضای شورا سعه صدر لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه سازمان همیاری شهرداری‌ها در مسیر حدفاصل سه راهی مبارکه تا باغ رضوان برای پروژه کنار گذر شرق فعال است که سبب توسعه کریدور شمالی و جنوبی می‌شود، افزود: امیدواریم تا پایان سال آینده ۳۳ کیلومتر آزادراه مسیر کریدور شمالی و جنوبی بهره‌برداری شود که بی شک این پروژه به کاهش آلودگی هوای شهر کمک خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان گفت: در صدد هستیم اساسنامه این سازمان را از سازمان همیاری شهرداری‌ها به سازمان همیاری شهرداری و روستاهای استان اصفهان تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: بی‌شک اگر تدبیر و تعقل، تعامل و اراده خدمت به مردم در وجود شوراهای شهر و روستا نباشد، اهداف و برنامه‌ها به نتیجه نخواهد رسید.

نفری با بیان اینکه می‌توان یک برنامه توسعه غیردولتی چهار یا پنج ساله را در شهرها و روستاها تدوین و اجرا کرد، افزود: برای حفظ منافع مردم نباید از هیچ تلاشی فروگذار کرد.

کد خبر 541606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.