شکایت از عوامل انتشار فیلم دختران محبوس در خانه وحشت

‌خانواده یکی از دختران محبوس در خانه وحشت از عوامل انتشار تصاویر بدون پوشش چهره دخترشان شکایت کردند.

به گزارش ایمنا، روزنامه ایران نوشت: همزمان با افشای راز مخوف حبس شدن دو دختر و کشف جسد دختری دیگر در یک خانه واقع در خیابان کمالی تهران مأموران پلیس یک خواهر و برادر را به اتهام قتل و اغفال دختران دستگیر کردند.

وقتی مأموران کلانتری با هماهنگی بازپرس محمد وهابی برای دستگیری متهم راهی خانه وی شدند این دو دختر را که داخل کمد حبس شده بودند و جسد دختری دیگر را نیز که درون چند کیسه پلاستیکی مشکی رنگ قرار داشت پیدا کردند. دختران به مأموران پلیس اعلام کردند که توسط مرد جوانی به نام سعید به آن خانه برده و حبس شده و مورد سوء‌استفاده قرار گرفته‌اند.

یکی از دختران مدعی شد از سه سال قبل و دیگری از هشت ماه قبل در آنجا حبس شده بود. طبق گفته دختران جوان، سعید مدتی بعد از اسارت آنها دختر جوان دیگری را که لهجه مشهدی داشته به آن خانه برده و بعد از ۲۵ روز زمانی که وی قصد خروج از خانه را داشته با سعید درگیر شده و او با پیچ گوشتی دختر جوان را به قتل رسانده بود.

در ادامه تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران خانواده دو دختر جوان شناسایی شدند و مشخص شد یکی از آنها ساکن اسلامشهر و دیگری ساکن تهران بوده است.

خانواده دختری که هشت ماه قبل گرفتار سعید شده بود در تحقیقات به بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت، گفتند: دخترمان کمی از نظر ذهنی و جسمی معلولیت داشت اما زمانی که ما عکس او را دیدیم باورمان نمی‌شد که دختر ماست.

آنها ادامه دادند: او حتی سیگار هم نمی‌کشید و معلوم نیست سعید چه بلایی سرش آورده است. دخترمان در یک خیاطی کار می‌کرد و بعد از مدتی هم در همان خیاطی با زنی افغانستانی آشنا شد. قرار بود باهم به ترکیه بروند و حتی پاسپورت هم گرفت. با ناپدید شدن دخترمان، گزارش فقدان او را به پلیس اسلامشهر اعلام کردیم و به سراغ زن افغانستانی رفتیم. او به ما گفت که دخترم برای گرفتن پول از بانک راهی تهران شده و بعد از آن دیگر خبری از دخترم نداشتیم.

انتشار تصویر

خانواده دختر جوان ادامه دادند: وقتی پلیس تهران با ما تماس گرفت و از سویی فیلم دخترم را در فضای مجازی مشاهده کردیم انتشار این فیلم باعث شد تا خیلی از دوستان و آشنایان که فیلم را دیده بودند آن را برایمان بفرستند و سوال کنند که این دختر شما نیست؟ دختر ما گرفتار دام شیطانی سعید شده بود و نباید تصویر بدون پوشش او را در فضای مجازی منتشر می‌کردند ما حال روحی‌مان خیلی بد است و شرایط خیلی بدی داریم. با توجه به انتشار تصویر بدون پوشش دختر جوان که هشت ماه در اسارتگاه سعید بود، خانواده او از سعید و هم چنین عاملان انتشار فیلم شکایت کردند.

از سویی از آنجایی که پرونده در مراحل تحقیقات مقدماتی است و هیچ کدام از ضابطان حق انتشار تصویر یا صوت شاکی یا متهم را ندارند، پرونده‌ای برای رسیدگی به این شکایت و شناسایی عوامل انتشار این فیلم تشکیل شده و تحقیقات ادامه دارد. با شناسایی افراد متخلف آنها به دستور مقام قضائی احضار خواهند شد.

کد خبر 541565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.