اعزام آتش نشانان گرگانی به ۱۶۲ مورد حادثه

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: این سازمان در آبان‌ماه امسال به ۱۶۲ مورد حادثه و حریق در این شهر و توابع آن رسیدگی کرده است.

موسی‌الرضا صفری در گفت‎‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آبان‌ماه سال جاری، مأموران سازمان آتش‌نشانی شهرداری گرگان به ۱۶۲ مورد حادثه و حریق، که ۱۵۹ مورد در شهر گرگان و سه مورد در توابع شهر رخ داده است، رسیدگی کرده و اقدامات لازم را انجام دادند.

وی با بیان اینکه وقوع حوادث در این مدت دو مصدوم داشته است، افزود: در این بازه زمانی، حریق منازل مسکونی در شهر گرگان ۱۵ مورد بوده و حریق اماکن تجاری در شهر گرگان نیز دو مورد گزارش شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان تصریح کرد: در آبان‌ماه حریق وسایل نقلیه در شهر گرگان ۱۴ مورد و تصادفات وسایل نقلیه مجموعاً هفت مورد بوده است.

وی ادامه داد: تعداد ۴۵ مورد محبوس شدن در آسانسور و اتفاقات مربوط به آن در شهر گرگان به ثبت رسیده است و شش مورد محبوس شدن در اماکن نیز به اطلاع این سازمان رسیده است.

صفری تصریح کرد: در این بازه زمانی ۱۷ مورد عملیات مقابله با جانوران وحشی و موذی مثل مار، زنبور و گربه در شهر گرگان و توابع آن انجام شده که با احتساب سایر موارد، سازمان آتش‌نشانی شهرداری گرگان در مجموع به ۱۶۲ مورد حادثه و حریق در آبان‌ماه رسیدگی کرده است.

کد خبر 541541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.