ورزشگاه امام‌خمینی اراک فعلا ظرفیت و آمادگی حضور تماشاگران را ندارد

دبیر هیئت فوتبال مرکزی گفت: به‌دلیل اینکه در حال حاضر گیت‌های ورودی و تجهیزات ورزشگاه امام‌خمینی آماده نیست و ظرفیت و آمادگی لازم جهت حضور تماشاگران وجود ندارد، حتی بازی‌های خانگی آلومینیوم نیز بدون حضور هواداران برگزار می‌شود.

محسن صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص درخواست باشگاه سپاهان برای برگزاری دیدار این تیم در هفته دوازدهم برابر پرسپولیس در ورزشگاه امام‌خمینی شهر اراک، اراک اظهار کرد: باشگاه سپاهان طی درخواستی به هیئت فوتبال مرکزی، خواهان برگزاری دیدارش برابر پرسپولیس در ورزشگاه امام‌خمینی اراک شد که این درخواست، در حضور اعضای هیئت فوتبال مرکزی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: از آنجا که سازمان‌لیگ تأیید درخواست سپاهان را منوط به تأیید از جانب ما کرده بود، پس از هماهنگی با مراجع ذی‌ربط بررسی موارد، به‌دلیل بدون تماشاگر بودن دیدار سپاهان و پرسپولیس، با برگزاری آن در ورزشگاه استانمان موافقت کردیم.

دبیر هیئت فوتبال مرکزی با اشاره به شرایط ورزشگاه خانگی تیم آلومینیوم، خاطرنشان کرد: به‌دلیل اینکه در حال حاضر گیت‌های ورودی و تجهیزات ورزشگاه امام‌خمینی آماده نیست و ظرفیت و آمادگی لازم جهت حضور تماشاگران وجود ندارد، حتی بازی‌های خانگی آلومینیوم نیز بدون حضور هواداران برگزار می‌شود؛ البته اقدامات برای آماده‌سازی و تکمیل تجهیزات برای هفته‌های آینده در حال انجام است.

صادقی در پایان با تاکید بر ضرورت همکاری‌های لازم برای برگزاری یک بازی خوب در اراک، گفت: جلسات متعددی با تمام عوامل و دست‌اندرکاران برگزار کرده‌ایم، همچنین در روزهای آینده با نمایندگان باشگاه سپاهان نیز جلساتی برگزار می‌کنیم تا شرایط به‌طور کامل برای میزبانی ورزشگاه اراک از دیدار سپاهان و پرسپولیس وجود داشته باشد.

کد خبر 541540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.