اجرای ۱۰ برنامه‌ فرهنگی در نقاط مختلف اصفهان

همزمان با سومین روز از اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان ۱۰ برنامه فرهنگی در این استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در سومین روز اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان (پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان) که دوشنبه _بیست‌ودوم آذرماه ۱۴۰۰_ در حال برگزاری است، «وبینار مهارت‌های زندگی در کتاب‌های کودک و نوجوان» با سخنرانی شکوفه آقاکثیری ساعت ۱۰ صبح در سالن کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و «ادبیات داستانی در اصفهان» با سخنرانی مرضیه گلابگیر، دانشگر، سعید محسنی و محمدرضا رهبری ساعت ۱۳ در سالن هنرستان هنرهای زیبای اصفهان برگزار خواهد شد.

همچنین «راهکارهای پیشبرد فرهنگ مطالعه» با سخنرانی فاطمه هاشمی ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات آموزش و پرورش، «کتابخوانی، هنرمندی و فرهنگ مطالعه» با سخنرانی بانوان کارآفرین عضو کتابخانه‌ها ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات نهاد کتابخانه‌ها و «برگزاری مسابقه کتابخوانی کتابداران» ساعت ۱۶ از دیگر برنامه‌های این روز خواهد بود.

ضمن اینکه برنامه‌هایی مانند «رونمایی و معرفی تازه‌های کتاب حوزه ایثار و شهادت» ساعت ۹ صبح در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران، «معیارهای انتخاب کتاب مناسب کودک و نوجوان» با سخنرانی اعظم قاسمی ساعت ۱۰ صبح در مؤسسه فرهنگی سرزمین قصه‌های کهن، «کارگاه فلسفه تربیت کودک و نوجوان» با سخنرانی عالیه عقیلی ساعت ۱۱ صبح در مؤسسه فرهنگی دیگر، «اجرای داستان خوانی ابله داستایوفسکی» با سخنرانی رضا موتمر ساعت ۱۶ در مؤسسه فرهنگی رویش مهر و «خطر تحریف تاریخ‌نگاری جنگ تحمیلی» با سخنرانی مرتضی مساح و یوسف علایی ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز از جمله برنامه‌هایی است که در روز دوشنبه _بیست‌ودوم آذرماه ۱۴۰۰_ برگزار خواهد شد.

بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی در شهرستان‌های استان اصفهان و حدود ۴۰ عنوان برنامه در کلانشهر اصفهان پیش‌بینی شده که همزمان با اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا، اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان (پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان) از بیستم آذرماه آغاز شده و تا بیست‌وششم آذرماه ١۴٠٠ به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان اصفهانی برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

کد خبر 541516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.