اثری از تابلوهای مشخص کننده آدرس نیست

رئیس شورای اسلامی شهر سرخون گفت: در حالی که ارسال یک بسته به شهر نیازمند نشانی دقیق است، اثری از تابلوهای مشخص کننده در این شهر آدرس نیست.

رضا شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پیگیری‌های مربوط با دریافت کد پستی در سرخون انجام شده است که در نهایت نیازمند نشانی دقیق خیابان، کوچه و پلاک هر ملک در شهر است.

وی با بیان اینکه شهر سرخون دارای هشت شهید است که قرار است محل زندگی هر شهید به نام آنان نامگذاری شود، تاکید کرد: در این راستا مزین شدن شهر به نام شهدای شاخص کشور همچون سردار قاسم سلیمانی نیز مدنظر بوده که این مهم در شورای اسلامی شهر مصوب شده است؛ در گذشته تمام معابر شهر دارای تابلو و نام مشخص بود اما اکنون اثری از تابلوها نیست لذا شهر نیازمند ایجاد تابلو است.

رئیس شورای اسلامی شهر سرخون با ابراز نگرانی از اینکه هنوز اعتباری برای این امر برآورد نشده است، اما در حال پیگیری هستیم، تصریح کرد: سرخون معبر یا خیابان فاقد نام ندارد اما نبود تابلوی هر منطقه و خیابان موجب سردرگمی پستچی و تاکسی‌های خارج از شهر که مقصد سرخون را دارند می‌شود لذا به دنبال مرتفع شدن این مهم هستیم.

وی ادامه داد: امنیت کشور با اراده محکم و اهداف روشن شهدا محقق شده که آرمان‌های بلندی داشتند لذا حفظ ارزش‌های شهدا و ادامه راه آنان از مهمترین اصول است.

کد خبر 541474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.