ضرورت خانه کشتی در خوانسار

شهردار خوانسار با اشاره به ضرورت ساخت خانه کشتی در خوانسار، گفت: هیچ ورزشی به اندازه پهلوانی دارای روحیه جوانمردی و مردانگی نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل توکلی امروز _یکشنبه ۲۱ آذرماه_ در نشستی با پیشکسوتان و اعضای هیئت کشتی شهرستان، اظهار کرد: عدم توسعه و پیشرفت ورزش کمبود اعتبار نیست، ورزش نیاز به مدیریتی جهادی و اخلاق مدار دارد.

وی با اشاره به کشتی گیران شاخص خوانسار، گفت: علی رغم کمبود زیرساخت‌های ورزشی شهرستان اما پتانسیل‌های خوبی در ورزشکاران خوانساری وجود دارد که لازم است تقویت شوند.

شهردار خوانسار با اشاره به ضرورت تأمین زیرساخت‌های ورزش کشتی، گفت: احداث خانه کشتی در خوانسار اهمیت بسزایی دارد که امیدوارم با ظرفیت خیران ساخته شود.

توکلی، ورزش اسلامی را الگوی ورزش پهلوانی دانست و گفت: هیچ ورزشی به اندازه پهلوانی دارای روحیه جوانمردی و مردانگی نیست.

در ادامه مالک رجبی رئیس اداره ورزش و جوانان خوانسار سرانه ورزش شهرستان را یک و یک صدم اعلام و اظهار کرد: در این شهرستان ۱۹ باشگاه و سالن ورزشی دایر و سه باشگاه خصوصی در دست احداث است.

وی گفت: به دلیل طولی شکل بودن خوانسار، باشگاه ورزشی در مناطق بالادست شهر بیشتر و در مناطق پایین دست نداریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان خوانسار با اشاره به نبود خانه کشتی در خوانسار، گفت: با توجه به کمبود اعتبارات دولتی و به دلیل اهمیت موضوع ساخت خانه کشتی پس از تصویب انجام شود.

کد خبر 541472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.