اجرای ۴۶ طرح بزرگ محرومیت‌زدایی توسط ارتش

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش گفت: ۴۶ طرح بزرگ محرومیت‌زدایی عمرانی توسط ارتش در سطح کشور در حال انجام است که طی سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ ولی رحمانی عصر امروز _ یکشنبه ۲۱ آذرماه _ در آئین تجلیل از پرستاران منتخب استان اصفهان، اظهار کرد: دانایی و حکمت و صبر و استقامت، صفات برجسته‌ای است که پرستاران شریف ما، از حضرت زینب (س) الگو می‌گیرند.

وی افزود: جامعه بهداشت و درمان در سال‌های جنگ تحمیلی و در بیمارستان‌های صحرایی و حتی در خط اول نبرد، پشتیبان همه لحظه‌های رزمندگان بودند اما در دوران کرونا، حماسه بی‌بدیل و شرافتمندانه‌ای خلق کردند که برای همیشه در ذهن مردم باقی می‌ماند.

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش تصریح کرد: پرستاران در دوران کرونایی با جان و دل در خدمت مردم بودند، در زمان آغاز کرونا، این ویروس بسیار ناشناخته و مبهم بود و پرستاران زیادی برای حفظ سلامت خانواده خود روزهای بسیاری در بخش‌های بیمارستانی می‌ماندند و خدمت می‌کردند.

وی ادامه داد: با وجود خطر کاملاً ناشناخته و مهلک کرونا در عمل آمادگی از جان گذشتگی خود را برای اهدای سلامت به جامعه اعلام کردند که این ایثار آنان را جامعه فراموش نخواهد کرد، همچنین همسران و فرزندان و والدین پرستاران در سخت‌ترین شرایط عزیزترین کس خود را در میدان خطر دیدند و صبوری کردند که این فداکاری‌ها همگی قابل تقدیر است.

رحمانی با گرامیداشت یاد و خاطره بیش از ۱۵۰ شهید سلامت جامعه پرستاری کشور گفت: این شهدا سند افتخار جامعه پرستاری در خدمت به مردم هستند و رهبر معظم انقلاب در زمینه توجه به حقوق و معیشت پرستاران تاکید کردند، هر چند زحمات پرستاران قابل جبران نیست، اما مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه همه توان خود را به کار خواهند گرفت،

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با ۲۸ بیمارستان و تقدیم ده‌ها شهید در بحران کرونا در کنار کادر درمان فعالیت داشته است، همچنین ارتش در حوزه محرومیت‌زدایی ۱۲ بیمارستان را در این دوران در کمتر از دو ماه بهره‌برداری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرکرد و رازو جنگلان در نقطه مرزی و همچنین در شهر قم طی پنج روز بیمارستان احداث کرد، همچنین ارتش ۹۱ کیلومتر طرح آبرسانی در مناطق محروم سیستان و بلوچستان را اجرایی کرده است و در حال حاضر نیز ۴۶ طرح بزرگ را در دستور کار دارد که ظرف سه ماه آینده بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایمنا، آئین تجلیل از پرستاران منتخب استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان و به همت ارتش جمهوری اسلامی ایران در تالار کوثر ارتش اصفهان برگزار شد.

کد خبر 541443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.