ابتلای سه هزار و ۲۵۵ پرستار اصفهانی به کرونا/جابجایی ۵۰۳ پرستار در دو سال گذشته

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون سه هزار و ۲۵۵ پرستار در اصفهان در مراکز مختلف درمانی به کرونا مبتلا شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیما صفازاده عصر امروز (یکشنبه ۲۱ آذرماه) در آئین تجلیل از پرستاران منتخب استان اصفهان اظهار کرد: پرستاران در دو سال گذشته در پاندمی کرونا لحظه‌ای خدمت گذاری را متوقف نکردند و همواره این عزیزان خدمت‌گزار بیماران بوده و در خط مقدم مبارزه با کرونا بودند.

وی افزود: از ابتدای پاندمی کرونا تا اول مهرماه سال جاری سه هزار و ۲۵۵ نفر از پرستاران شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به کرونا مبتلا شدند همچنین ۱۱ پرستار نیز در مراکز درمانی این شهرستان‌ها در راه مقابله با کرونا شهید مدافع سلامت شدند.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر بیش از پنج هزار و ۲۰۰ پرستار در مراکز درمانی مشغول فعالیت هستند، در دوران شیوع کرونا جابجایی پرستاران از بیمارستان‌های ریفرال و غیرریفرال انجام شد و در مجموع ۵۰۳ پرستار در دو سال گذشته از محل خدمت خود جابجا شدند.

وی اظهار کرد: پرستاران در ابتدای شیوع کرونا که بیماری کاملاً ناشناخته بود با حداقل امکانات خدمت کردند و همواره قدردان زحمات این عزیزان هستم.

کد خبر 541433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.