اجرای برنامه‌ها و طرح‌های شهری بر مبنای پژوهش باشد

عضو کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: پیمانکاران بازوان شهرداری در اجرای پروژه‌های شهری هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد کناری نژاد امروز _شنبه ۲۱ آذرماه_ در جلسه این کمیسیون با قدردانی از تلاش پیمانکاران شهرداری، تصریح کرد: باید با یک برنامه‌ریزی بتوانیم مشکلات آنان را برطرف کنیم.

وی با تاکید بر انجام تمام فعالیت‌ها بر مبنای پژوهش و مطالعه، افزود: فعالیت‌های بدون پژوهش و مطالعه اقدام بسیار اشتباهی است که موجب هدر رفت منابع مالی شهرداری می‌شود. یکی از پروژه‌های شهری که بدون مطالعه و پژوهش اجرا شده پروژه کوهستان پارک پنجه علی است.

عضو کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به افزایش حوادث رانندگی در سطح شهر بندرعباس، تصریح کرد: یکی از تبعات زندگی شهری و استفاده از خودروها، آسیب‌ها، خسارات و تلفات جانی و مالی ناشی از آن است.

وی با بیان اینکه این حوادث از یک سو خساراتی به زیرساخت‌ها و وسایل نقلیه وارد می‌کند و از سوی دیگر تلفات انسانی ناشی از این حوادث تأثیر روانی، اقتصادی و اجتماعی بر خانواده و سطح جامعه پیرامونی فرد می‌گذارد، ادامه داد: باید با ارائه آموزش‌های مختلف در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک به شهروندان از افزایش حوادث رانندگی در سطح شهر جلوگیری کنیم.

کد خبر 541358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.