مسابقه ملی «من سلیمانی‌ام» برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری مسابقه ملی «من سلیمانی‌ام» به مناسبت دومین سالروز شهادت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» خبر داد.

به گزارش ایمنا، سردار یعقوب سلیمانی با گرامیداشت یاد و ایثارهای «سردار دل‌ها»، اظهار کرد: دو سال از شهادت «حاج قاسم» می‌گذرد، اما هنوز هم باور شهادت ایشان سخت است. شهید سلیمانی شخصیتی چندوجهی داشت و علاوه بر آنکه «مرد میدان» بود، آثار فرهنگی فاخری از خود به یادگار گذاشت که از جمله می‌توان به «زندگینامه خودنوشت» ایشان اشاره کرد.

وی افزود: معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با توجه به یکی از رسالت‌های اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران که توجه به مسائل فرهنگی است، امسال و به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» مسابقه ملی «من سلیمانی‌ام» را برگزار می‌کند. قالب این مسابقه نقاشی است و تمامی دانش آموزان سراسر کشور می‌توانند در آن شرکت کنند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه مسابقه ملی «من سلیمانی‌ام» با همکاری اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود، موضوعات این مسابقه را «حاج قاسم قهرمان ایران»، «حاج قاسم الگوی ما»، «حاج قاسم پدر مهربان»، «حاج قاسم مرد میدان»، «حاج قاسم و کرمان»، «یاران کوچک حاج قاسم»، «حاج قاسم زنده جاوید»، «حاج قاسم و تکریم ایثارگران»، «حاج قاسم و مردمی بودن»، «حاج قاسم و مردمی بودن» و «میثاق با حاج قاسم» اعلام کرد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره را ششم دی‌ماه ۱۴۰۰ عنوان کرد و گفت: تاریخ این مسابقه تمدید نخواهد شد و داوری مسابقه و اعلام نتایج نهم دی‌ماه انجام و ۱۸ دی‌ماه هم‌زمان با دهه مقاومت و بصیرت به ۱۰۰ نفر از برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

کد خبر 541309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.