قیمت مسکن اصفهان ۲۱ آذر (منطقه ۸ شهری) + جدول

قیمت مسکن در منطقه ۸ شهرداری اصفهان ( خیابان‌های باهنر، کاوه و خادمی) هر متر ۱۶ تا ۲۷ میلیون تومان برای خانه‌های نوساز اعلام شده است. همچنین مبلغ اجاره در این منطقه تا سه میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس داده‌های پورتال یکی از دفاتر معاملات املاک کلانشهر اصفهان، قیمت مسکن برای واحدهای نوساز از متری ۲۰ میلیون تومان برای خانه‌ای در خیابان باهنر تا متری ۲۷ میلیون تومان برای خانه‌ای در خیابان خادمی می‌رسد.

در لیست آپارتمان‌های نوساز ارائه شده در این منطقه علاوه بر این موارد در یکی از دفاتر مشاور املاکی واقع در خیابان باهنر، آپارتمان سه خوابه‌ای با متراژ ۱۹۰ متر واقع در خیابان خادمی قیمت هر متر ۲۷ میلیون تومان ارائه شده است.

علاوه بر این موارد در لیست خانه‌های با قدمت بالاتر دفتر مشاور املاکی واقع در خیابان باهنر خانه‌ای با قدمت بیش از ۲۰ سال ارائه کرده که در طبقه سوم واقع شده است، قیمت هر متر از این آپارتمان ۱۵۵ متری ۲۰ میلیون تومان ارائه شده است و مبلغ نهایی آن را سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرده‌اند.

همچنین در لیست خانه‌های ویلایی یک خانه ویلایی ۲۰۸ متری در خیابان کاوه به قیمت هر متر ۱۳ میلیون تومان در این منطقه ارائه شده که به گفته آگهی دهنده بازسازی شده است. یک خانه ۳۵۴ متری هم در خیابان باهنر ارائه شده که قیمت هر متر از آن ۱۹ میلیون تومان و قیمت نهایی هفت میلیارد تومان است.

قیمت رهن و اجاره

علاوه بر این، قیمت رهن و اجاره در این منطقه برای یک واحد مسکونی با قدمت بیش از ۱۵ سال و متراژ ۹۵ متر در خیابان خادمی ۴۰ میلیون تومان رهن و مبلغ دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اجاره است.

همچنین یک واحد مسکونی ۹۰ متری در خیابان فروغی ارائه شده است که مبلغ رهن آن را ۳۰ میلیون تومان و مبلغ اجاره یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. این واحد مسکونی طبقه دوم واقع شده، یک خوابه است و پارکینگ، انباری و آسانسور ندارد.

به گفته مشاوران املاک منطقه به نظر می‌رسد مالکان در این منطقه تمایل چندانی به گرفتن رهن‌های بالا ندارند به طوری که در این منطقه یک آپارتمان ۱۰۰ متری در کنارگذر اتوبان شهید ردانی پور به قیمت رهن ۶۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به دفتر مشاور املاک واقع در همان خیابان سپرده شده است.

نوع و متراژ قیمت رهن و اجاره
۹۵ متری خیابان خادمی قیمت اجاره: ماهیانه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان / ‏‬ ۴۰ میلیون تومان رهن
۹۰ متری خیابان فروغی ‏‬ قیمت اجاره: یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان / ‏‬ ۳۰ میلیون تومان رهن
۱۰۰ متری کنارگذر اتوبان شهید ردانی پور قیمت اجاره: دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان / ‏‬۶۰ میلیون تومان رهن

برای مشاهده قیمت مسکن در نقاط مختلف اصفهان، اینجا کلیک کنید.

منطقه قیمت خرید
محدوده خیابان باهنر (نوساز) متری ۲۰ تا ۲۷ میلیون تومان
محدوده خیابان باهنر (قدمت ۲۰ سال) متری ۲۰ میلیون تومان
محدوده خیابان کاوه (قدمت ۳۰ سال) متری ۱۳ میلیون تومان
کد خبر 541308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.