"حسن محمدپور" به عنوان شهردار لیسار انتخاب شد

رئیس شورای اسلامی شهر لیسار از انتخاب "حسن محمدپور" به عنوام شهردار این شهر خبر داد.

علی رضا غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جلسه غیرعلنی شورای اسلامی شهر لیسار با محوریت انتخاب شهردار این شهر برگزار و "حسن محمدپور" به پنج رأی موافق اکثریت اعضای شورا به عنوان شهردار لیسار انتخاب شد.

وی با بیان اینکه انتخاب فردی بومی و از بدنه شهرداری لیسار از اولویت‌های اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار بود. اما اعضای شورا و نامزدها در انتخاب فرد مورد نظر به اجماع نرسیدند. ادامه داد: در نهایت من به این نتیجه رسیدم که گزینه‌ای خارج از شهرداری و غیربومی را به اعضای شورا معرفی کنم. تا کارکنان شهرداری نیز انگیزه کاری خودشان را حفظ کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر لیسار افزود: حسن محمدپور کارمند شهرداری تالش است و در دوره چهارم شورای اسلامی شهر نیز شهردار این شهر بود. با توجه به اینکه در آنجا از ظرفیت وی استفاده نمی‌شد. تصمیم گرفتیم، محمدپور را به عنوان شهردار لیسار انتخاب کنیم.

غفاری انتخاب یک فرد فنی و حرفه‌ای، برقراری انضباط در ساختار اداری و امور مالی از دلایل انتخاب حسن محمدپور به عنوان شهردار لیسار دانست و گفت: در دوره چهارم شورای اسلامی شهر نیز محمدپور گزینه من به عنوان شهردار لیسار بود. اما در آن برهه از زمان اعضای شورای وقت به اجماع نظر نرسیدند. و دو سال بعد وی به عنوان شهردار تالش انتخاب شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شورای اسلامی شهر لیسار در انتخاب شهردار شرایط باثباتی دارد. و مدت هشت سال یک نفر شهردار این شهر بود. حسن محمدپور تصدی شهرداری لیسار را پذیرفت. و اعضای شورا نیز با پنج رأی قاطع وی را انتخاب کردند.

به گزارش ایمنا، تالش ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و لیسار یکی از چهار بخش این شهرستان است.

کد خبر 541231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.