واژگونی خودرو پراید در جاده گرگان به کردکوی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از امدادرسانی نیروهای سازمان در حادثه واژگونی خودرو پراید خبر داد.

موسی‌الرضا صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یک دستگاه خودروی پراید حوالی ساعت یک بامداد امروز در جاده گرگان به کردکوی منحرف و واژگون شد و یک تیم عملیاتی بلافاصله با تماس شهروندان از ایستگاه شماره پنج آتش نشانی گرگان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این نیروها با قطع برق خودرو و اطمینان از سیستم سوخت و حریق احتمالی، راننده مصدوم که تنها سرنشین خودرو بود را بوسیله ست هیدرولیک امداد و نجات رهاسازی کردند و جهت اعزام به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان به جزئیات این حادثه اشاره و تصریح کرد: خودرو پراید از داخل روستای نودیجه به سمت خیابان اصلی راهی بوده و همزمان خودروی دیگری در روبروی آنها در حرکت بوده که با عکس‌العمل راننده پراید خودرو با بلوار وسط خیابان برخورد و بر روی سقف واژگون می‌شود.

صفری اضافه کرد: به علت اینکه واژگونی خودرو در جاده اصلی گرگان به کردکوی رخ داده و باعث ترافیک سنگین شده بود با هماهنگی عوامل انتظامی و نیروهای آتش نشانی خودرو را با رعایت مسائل ایمنی و با کمک مردم به حاشیه جاده کشاندند و تا زمان حمل خودرو برای انتقال به پارکینگ در صحنه حاضر بودند تا هنگام بارگیری دچار حریق نشود.

کد خبر 541216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.