حفظ محیط زیست شهری اولویت شورای شهر است

رئیس شورای اسلامی شهر گلشهر با اشاره به اولویت شورای شهر پیگیری ایجاد شهرک صنعتی و اشتغالزایی و حفظ محیط زیست شهری و دشت شمال گلشهر، گفت: با مطالبه گری در تمام زمینه‌ها در رفع مشکلات شهر و شهروندان قدم بر خواهیم داشت.

روح الله نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن قدردانی از خدمات شورای دوره پنجم شهر گلشهر، اظهار کرد: از آغاز به کار شورای ششم در ۱۴ مرداد ماه تاکنون ۳۰ جلسه رسمی برگزار و ۱۴ لایحه مصوب شده است.

وی با اشاره به بازدید میدانی اعضای شورا به اتفاق شهردار از چهار محله شهر گلشهر به منظور احصای مشکلات، گفت: عدم آسفالت معابر در بخش ترمیم و روکش و نظافت محلات و آب گرفتی معابر از عناوین مهم مشکلات این محلات است که شهرداری حدودی را رفع و مابقی در دست اجرا است.

رئیس شورای اسلامی شهر گلشهر با اشاره به آسفالت خیابان استقلال محله فیلاخص، گفت: نهضت آسفالت خیابان استقلال به طول ۴۵۰ متر به عنوان خدمتی ماندگار برای محله فیلاخص اجرا شد.

نیکبخت افزود: فاز اول این پروژه در کوتاه‌ترین زمان شامل اجرای بیش از یک کیلومتر جدول گذاری، ۴۲۰ متر کانیو گذاری، ۲۴۰ متر مکعب سنگ مالون و ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیر سازی آسفالت انجام شد.

وی گفت: به منظور جلوگیری از دپوی خاک تپه و تخلیه در معابر دسترسی به آن و زیباسازی سیمای بصری و منظر شهری به طول ۲۰۴ متر دیوار کشی با سنگ مالون انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر گلشهر خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات شهروندان شهر گلشهر راه‌اندازی پزشک شبانه روزی بود که با پیگیری‌هایی انجام دادیم این امر مهم تحقق یافت.

نیکبخت با بیان اینکه قول دادیم برای شهر کار کنیم و خوشبختانه همکاری تنگاتنگ بین اعضای شورا و شهردار موجب تسریع و پیشرفت خدمات شهری و رفع مشکلات شهروندان شده است.

وی با اشاره به الویت شورای شهر پیگیری ایجاد شهرک صنعتی و اشتغالزایی و حفظ محیط زیست شهری و دشت شمال گلشهر، گفت: با مطالبه گری در تمام زمینه‌ها در رفع مشکلات شهر و شهروندان قدم بر خواهیم داشت.

کد خبر 541209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.