برگزاری دوره‌ آموزشی ویژه کارگران فضای سبز

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: فضای سبز شهر میراثی ارزشمند برای حفظ محیط زیست شهری، مهمترین سپر در برابر آلودگی هوا و مهمترین ابزار برای زیست پذیر کردن شهر است.

مجید عرفان منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عاملان اصلی برای حفظ شادابی و نشاط فضای سبز چهار هزار هکتاری در اختیار شهرداری اصفهان پارکبانان خدوم فضای سبز هستند. تلاش و کوشش شبانه‌روزی و بی‌وقفه حدود ۱۸۰۰ کارگر زحمت‌کش و متعهد فضای سبز که در شرایط سخت و سرما و گرما در حال خدمت به شهروندان برای حفظ سبزینگی شهر هستند، ستودنی و اجر آن نزد پروردگار متعال محفوظ است.

وی افزود: با توجه به نقش این کارگران در حفظ فضای سبز و لزوم افزایش آگاهی و دانش آنان در این حوزه، دوره‌های آموزشی عملی با عناوین متعددی به صورت منظم برای آنها در طول سال برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان ادامه داد: در ۹ ماه سال جاری بالغ بر ۸۰۰ نفر ساعت کلاس آموزشی عملی و تئوری برای کارگران فضای سبز برگزار شده است که رعایت نکات ایمنی در عرصه‌های فضای سبز، پیوند گیاهان زینتی، آبیاری بهینه فضای سبز و هرس درختان و درختچه‌های فضای سبز از جمله این دوره‌ها بوده است.

کد خبر 541203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.