شهروندان نقاط تاریک شهر را به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند

مدیر بهینه‌سازی، تعمیرات و نگهداری تاسیسات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه ۱۱۴ پروژه در دستور کار قرار دارد، گفت: برای این تعداد پروژه بودجه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که ۴۷ پروژه از آن به بهره‌برداری رسیده است.

سید مهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از شاخصه‌های مهم ایمنی در فضاهای عمومی به‌ویژه فضای سبز و پارک‌ها روشنایی است، لازم است که این روشنایی به طور مستمر کنترل شده و طبق استاندارد نگهداری و تعمیر شود.

وی ادامه داد: برای نقاطی که تاریک و نیازمند روشنایی است طبق پروژه‌های مختلف بودجه در نظر گرفته می‌شود و در سال جاری نیز در سطح مناطق ۱۵ گانه و مدیریت ناژوان ۱۱۴ پروژه در نظر گرفته شده که بیشتر آنها تکمیل روشنایی با تجهیزات کم‌مصرف و استاندارد جایگزین شده است.

مدیر بهینه‌سازی، تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری شهرداری اصفهان افزود: برای این تعداد پروژه بودجه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که ۴۷ پروژه از آن به بهره‌برداری رسیده و مابقی نیز بودجه آن تأمین شده و با انعقاد قرارداد با پیمانکار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: در این حوزه تخصصی روشنایی فضاهای عمومی مانند پارک‌ها و فضای سبز و معابر تحت نظارت شهرداری و نورپردازی ابنیه تاریخی و پل‌ها انجام می‌شود.

حسینی یادآور شد: برای اطمینان از کارکرد صحیح، مسئولان بهینه‌سازی مناطق و ناظران عالی مدیریت بهینه‌سازی بر اساس چک لیست‌های سامانه نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه این تجهیزات را رصد کرده و تعمیر این تجهیزات به سرعت در دستور کار قرار می‌گیرد.

مدیر بهینه‌سازی، تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری شهرداری اصفهان از مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده نقاط تاریک با تماس با سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند تا برای روشنایی آن اقداماتی اتخاذ شود.

کد خبر 541134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.