ترین‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال+ فیلم

در پرگل‌ترین هفته لیگ بیست و یکم، ترین‌های هفته بین چند تیم تقسیم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال در حالی به پایان رسید که ۲۱ گل را در مجموع هشت دیدار شاهد بودیم. در این هفته همه تیم‌های مدعی به جز پرسپولیس مقابل حریفان به پیروزی رسیدند و جایگاه سه تیم نخست جدول تغییری نکرد.

نتایج هفته نهم لیگ برتر به شرح زیر است:

پیکان صفر - استقلال ۳

سپاهان یک - صنعت نفت آبادان صفر

پرسپولیس ۲ - هوادار ۲

نفت مسجد سلیمان یک - ذوب آهن یک

شهرخودرو یک - گل گهر سیرجان ۲

مس رفسنجان ۳ - تراکتور ۲

آلومینیوم اراک یک - فجرسپاسی صفر

فولاد یک - نساجی یک

مروری خواهیم داشت بر ترین‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال:

بازی هفته: مس رفسنجان ۳- تراکتور ۲

در دیداری که مس رفسنجان برای چهارمین بازی متوالی صاحب ضربه پنالتی شد، پنج گل از خط دروازه‌ها عبور کرد تا پس از هفته‌ها یک بازی پر گل و زیبا در لیگ برتر انجام شود. تراکتور در این دیدار با وجود گل‌های زیبایی که به ثمر رساند بازنده شد تا دومین شکست متوالی سولدو، سرمربی جدید این تیم نیز رقم بخورد.

تیم هفته: استقلال

استقلال در زمین پیکان، دیگر تیم تهرانی لیگ به پیروزی پر گل سه بر صفر رسید تا بهترین پیروزی هفته را از آن خود کند و سه امتیاز را برابر یکی دفاعی‌ترین تیم‌های لیگ کسب کند. در این هفته همچنین هوادار نیز کار بزرگی در ورزشگاه آزادی کرد و در دیگر دربی تهران برابر پرسپولیس به تساوی ۲ بر ۲ رسید.

سرمربی هفته: غلامرضا عنایتی (هوادار)

هرچند هوادار تیمی تازه لیگ برتری شده است اما بازی‌های با کیفیت این تیم در این ۹ هفته توجه کارشناسان را جلب کرده است. هوادار که به سختی برابر استقلال و سپاهان شکست خورده بود، در دیدار مقابل پرسپولیس بالاخره موفق به گرفتن امتیاز از تیم‌های بزرگ شد، هرچند بازی می‌توانست با پیروزی هوادار به پایان برسد. تیم غلامرضا عنایتی در این دیدار نه تنها به دفاع مطلق رو نیاورد بلکه در بعضی دقایق اتفاقاً حملات خوبی داشت که با گل هم همراه شد.

دروازه‌بان هفته: احمد گوهری (صنعت نفت آبادان)

برای دومین هفته متوالی، دروازه‌بان هفته از تیمی انتخاب شد که مقابل سپاهان بازی داشت. سپاهان سبک بازی هجومی دارد و در طول بازی موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کند تا دروازه‌بان‌های تیم‌های مقابل حسابی به زحمت بیفتند. در بازی سپاهان و صنعت نفت نیز احمد گوهری، دروازه‌بان صنعت نفت از ابتدا تا انتهای بازی مجبور به واکنش‌های زیادی شد و تنها یک بار دروازه‌اش باز شد، با این حال او با هشت مهار شوت و نمره ۶۹.۸ از متریکا نه تنها بهترین بازیکن بازی، بلکه بهترین بازیکن هفته شد!

مدافع هفته: سیاوش یزدانی (استقلال)

سیاوش یزدانی در روزی که عملکرد دفاعی خوبی داشت و به بسته ماندن دروازه تیمش کمک کرد، گل دوم استقلال را هم مقابل پیکان به ثمر رساند تا بهترین مدافع هفته باشد. یزدانی مقابل پیکان هشت بار باز پس‌گیری توپ و سه قطع پاس داشت و با دقت پاس ۹۲ درصد نمره ۲۲.۸ از متریکا دریافت کرد.

هافبک هفته: محسن آذرباد (مس رفسنجان)

در پیروزی سه بر ۲ مس رفسنجان مقابل تراکتور، محسن آذرباد کاپیتان مس دو بار پاس گل داد و بهترین بازیکن زمین لقب گرفت. آذرباد مقابل تراکتور علاوه بر دو پاس گل، سه نبرد موفق، سه پاس کلیدی و ۶ بار باز پس‌گیری توپ ثبت کرد.

مهاجم هفته: رضا شکاری (گل گهر)

مهاجم جوان گل گهر در روزی که مقابل شهرخودرو یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد مؤثرترین بازیکن زمین لقب گرفت. او علاوه بر یک گل و یک پاس گل، با دو شوت در چارچوب و دقت پاس ۸۱ درصد نمره ۹۰.۷ از متریکا دریافت کرد تا بهترین مهاجم هفته لقب بگیرد.

گل هفته: یاسین سلمانی (سپاهان)

تک گل سه امتیازی سپاهان مقابل صنعت نفت را یاسین سلمانی، هافبک جوان این تیم با حرکت انفرادی و شوت تمام کننده دقیق به ثمر رساند تا یک بازیکن دیگر هم به جمع گلزنان این فصل سپاهان اضافه شود.

کد خبر 541123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.