هازارد به دنبال رهایی از سرنوشت شوم در مادرید

روزهای تلخ در مادرید با یافتن تیمی جدید می‌تواند برای ادن هازارد به پایان برسد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، ادن هازارد بازیکن بلژیکی تیم رئال مادرید از زمان پیوستن به این تیم هیچ گاه موفق نشده در سطح انتظارات ظاهر شود و همواره به دلیل مشکلات متعدد از جمله مصدومیت، از جمله ضعیف‌ترین بازیکنان مادریدی‌ها بوده است.

هم باشگاه رئال مادرید و هم ستاره بلژیکی، هیچکدام دیگر مایل به ادامه همکاری نیستند. رئال مادرید هزینه گزافی برای خرید هازارد به چلسی پرداخت کرد و این موضوع باعث شد بار سنگینی از لحاظ مالی بر روی دوش این باشگاه بیافتد. متعاقباً پرداخت هزینه‌های زیاد، باعث انتظارت بالا نیز می‌شود.

هازارد که در باشگاه چلسی روزهای بسیار خوبی را پشت سر گذاشت، امیدوار بود تا با پیوستن به رئال مادرید بتواند بیش از همیشه توجه رسانه‌ها را به خود جلب کند و حتی به کسب عنوان توپ طلا نیز بیاندیشد. با این حال نقشه‌های او اصلاً درست پیش نرفت و وی هر بار با مصدومیتی جدید از همراهی تیم خود بازماند.

رئال اعلام کرده است که آماده دریافت پیشنهادات برای جذب هازارد خواهد بود و اجازه خروج این بازیکن را صادر می‌کند. مشخص نیست که باشگاه رئال مادرید دقیقاً چه برچسب قیمتی روی هازارد زده، اما مطمئناً قیمت او نمی‌تواند حتی نزدیک به رقمی باشد که پایتخت‌نشینان اسپانیا برای خرید او پرداخت کرده‌اند.

به گزارش ال ناسیونال، رئال مادرید پیشنهاد ۲۵ میلیون یورویی وستهم (۲۱ میلیون پوند / ۲۸ میلیون دلار) برای ادن هازارد را رد کرده است. پرز در مذاکرات اعلام کرده که این باشگاه نزدیک به دو برابر رقم پیشنهادی را می‌پذیرد و احتمالاً این مسئله باعث خارج شدن وستهم از معامله می‌شود.

کد خبر 541118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.