میزان مطالبات شهرداری دهدشت ۲۸ میلیارد تومان است

شهردار دهدشت به نداشتن درآمد پایدار و پرداخت نشدن بروز حقوق کارگران شهرداری اشاره کرد و گفت: این در حالی است که ۲۸ میلیارد تومان از ادارات این شهرستان مطالبه داریم .

به گزارش ایمنا، سیدعلی موسوی‌نسب در نشست با اعضای شواری اسلامی دهدشت اظهار کرد: نیاز است شهرداری برای اجرای طرح‌های عمرانی، خدمات رسانی و پرداخت حقوق کارکنان مطالبات معوق خود را دریافت کند.

وی بیشتر مطالبات معوق را مربوط به شبکه بهداشت و درمان شهرستان با هشت میلیارد تومان دانست و افزود: در صورت پرداخت این مطالبات بخش زیادی از مشکلات شهرداری برطرف خواهد شد.

شهردار دهدشت خاطرنشان کرد: مابقی مطالبات مربوط به نهادهایی از جمله آموزش و پرورش، علوم پزشکی، بانک‌های کشاورزی، مهر اقتصاد، راه و شهرسازی، اداره منابع آب، ورزش و جوانان، هواشناسی، تعاون روستایی، بنیاد شهید و امور مالیات است.

موسوی نسب اضافه کرد: نیاز است در کمترین زمان ممکن این مطالبات برای تسریع در روند خدمات‌رسانی شهرداری پرداخت شود.

وی نبود درآمد پایدار را یکی از مشکلات اساسی شهرداری دهدشت دانست و ادامه داد: باید مدیران کل نسبت به پرداخت مطالبات به حق شهرداری اقدام کنند.

شهردار دهدشت گفت: شورا و شهرداری با همکاری مدیران شهرستان با یک صدای واحد مطالبات به حق خود از ادارات کل به جد و قانونی پیگیری خواهند کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 541062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.