وضعیت تامین میوه شب یلدا + آخرین قیمت میوه و تره‌بار در تهران

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار تهران گفت: در هفته‌های اخیر میوه بیش از نیاز بازار هم در بازار عرضه شده به طوری که عمده فروشان میوه و تره بار از مازاد بار گله مند بوده‌اند. بخش خصوصی همواره از پیش برای تهیه میوه این ایام اقدام می‌کند و امسال هم مشکلی در تأمین میوه شب یلدا وجود ندارد.

اسدالله کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با آخرین وضعیت تأمین میوه شب یلدا اظهار کرد: با توجه به اینکه ایامی همچون شب یلدا و یا عید نوروز تقاضا میوه افزایش می‌یابد، بخش خصوصی همواره از پیش برای تهیه میوه این ایام اقدام می‌کند و امسال هم مشکلی در تأمین میوه شب یلدا وجود ندارد.

وی افزود: پیش بینی‌های لازم برای تأمین میوه‌هایی که در شب یلدا مصرف بیشتری دارد انجام شده است که از جمله آن می‌توان به هندوانه، انار، خرمالو، ازگیل و انگور اشاره کرد.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار تهران با بیان اینکه نرخ میوه هر هفته به روز رسانی خواهد شد، گفت: معیار تعیین قیمت فاکتورهایی است که فروشندگان دارند، بر این اساس در هفته‌های اخیر میوه بیش از نیاز بازار هم در بازار عرضه شده به طوری که عمده فروشان میوه و تره بار از مازاد بار گله مند بوده‌اند.

کارگر اضافه کرد: بر اساس آخرین نرخ نامه، قیمت هر کیلو انار از ۱۴ تا ۲۸ هزار تومان، هر کیلو خرمالو از ۱۸ تا ۲۳ هزار تومان، هر کیلو هندوانه از ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان و هر کیلو پرتقال از ۱۱ تا ۲۰ هزار تومان است.

به گزارش ایمنا، نرخ انواع میوه و تره‌بار در تهران در جدول زیر آمده است:

وضعیت تامین میوه شب یلدا + آخرین قیمت میوه و تره‌بار در تهران

کد خبر 541036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.